Hvad koster det
Fra : Jan

Dato : 10-10-05 09:41

Hejsa

Vi er 2 voksne og 2 børn på 6 og 9 år der tænker på næste år i skolernes
sommerferie at tage en chartertur til f.eks. Kreta eller Mallorca - men hvad
koster sådan en tur typisk - jeg tænker bare på rejsen.

Kan nemlig ikke finde det på nettet da priserne for næste sommer ikke er på
endnu og priserne for denne sommer er væk.

Men hvad skal vi regne med

Jan

Fra : Ole

Dato : 10-10-05 10:55

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan nemlig ikke finde det på nettet da priserne for næste sommer ikke er
> på endnu og priserne for denne sommer er væk.

Et gæt vil være 5-6000 kroner per voksen og med lidt held halv pris per
barn. Da I vil rejse midt i højsæsonen er priserne noget højere end uden for
sæson pag den størrere efterpørgsel.

Ole

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 10-10-05 20:36

> [...]
>
>Kan nemlig ikke finde det på nettet da
>priserne for næste sommer ikke er på
>endnu og priserne for denne sommer er væk.

Det afhænger helt af hvilken kvalitet hotel-lejlighed i ønsker,
men nu har i også valgt de dyreste destinationer man kan finde.
Godt bud 16 til 20.000.-kr. hertil kommer lommepenge som ikke
rækker langt, hverken på Kreta eller Mallorca. Sidst i november er
alle de nye programmer på "gaden", så prøv at se efter
alternativer.
TPB

Fra : Bonnie

Dato : 12-10-05 19:09

Husk at Mallorca er et dyrt sted at opholde sig, rent lommepenge mæssigt.
Det er dog stadig lidt billigere i Grækenland

Jeg tror nu godt man kan være heldig at finde rejse for 3500 - 4000 kr pr
voksen, hvis det bliver bestilt i god tid, og man ikke behøver 5* hotel.

God tur

/Bonnie