Hjælp! Kunstnere til 2 sange søges?
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 08-06-01 05:54

   Davs.

   Jeg har lige 2 numre som jeg godt kunne tænke mig at få kunstnerne
på. Den ene lyder noget sådan her:

   "Du vil være stjerne, det vil jeg osse gerne"
   Der var en der mente at det var Lars Lilholt, men hvem ved?!

   Den anden er den kendte "Banke Banke på, er der nogen hjemme?"

   Jeg ville gerne have både Kunstner + og Titel, hvis det er muligt.

   På Forhånd Tak.

   Martin

Fra : ClausLone

Dato : 08-06-01 09:14

"MaLLeSiTe" <polle@frasnave.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den anden er den kendte "Banke Banke på, er der nogen hjemme?"
> Jeg ville gerne have både Kunstner + og Titel, hvis det er muligt.

HEJ
Banke banke på.....
- En halvgammel grandprixsang, der hedder "vild med eventyr", det var
vistnok Fenders, der sang den.
Claus

Fra : Jens Jensen

Dato : 10-06-01 00:28

Hej
"Du vil være stjerne,det vil jeg også gerne" det er Lars Lilholt, men jeg
kan ikke huske titlen!

Mvh

Jørgen
jjn@mail.sonofon.dk

Prøv Jensen's "fanstastiske" web ting.
www.banankongen.dk

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 10-06-01 00:33

> [...]
> på. Den ene lyder noget sådan her:
>
> "Du vil være stjerne, det vil jeg osse gerne"
> Der var en der mente at det var Lars Lilholt, men hvem ved?!

Rigtigt - Lars Lilholt på "Portland"
Den hedder "Jeg vil være stjerne"
Er genindspillet på "Gi' det blå tilbage" første nummer på CD2

--
Karl Ejnar
email: karl.ejnar@ingenioer.dk