miss Næstved
Fra : Ma~

Dato : 09-10-05 09:17

Var nogle af jer med? Ved i hvem der vandt?
Jeg kunne nemlig kun være der en kort periode og er
da spændt på om dem jeg stemte på fik præmier.

Ma~
--
http://xn--bleskrog-i0a.dk/blog
gerne cc til mail

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 09-10-05 20:29

> Ma~ skrev:
> Var nogle af jer med? Ved i hvem der vandt?
> Jeg kunne nemlig kun være der en kort periode og er
> da spændt på om dem jeg stemte på fik præmier.

Jeg var der desværre heller ikke da der blev uddelt premier ..... jeg så
dog at Tyrkis Van killingerne fik en premie men ikke for hvad

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 10-10-05 07:54

"Hrönn Samsonardóttir Meyer" <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var der desværre heller ikke da der blev uddelt premier ..... jeg så
> dog at Tyrkis Van killingerne fik en premie men ikke for hvad

Ja jeg kan jo heller ikke huske hvem der fik præmier for hvad :-/. Men i
hvert fald så vandt den flotte Maincoon, der blev fremvist i starten, også.
Og de røde killinger fra Inges Kattehjem vandt også. Den sidste kan jeg ikke
lige huske på stående fod. Kan være jeg kommer i tanke om det senere .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.