horro, shlock and snuff ... crazy dark com~
Fra : mono

Dato : 08-06-01 03:15

we are working on it all at: www.mono-online.com

talent in the philadelphia area please email: m@mono-online.com

send videos, still and etc. to:

mono independents
p. o. box 147
east greenville pa 18041

thanks.

mono

www.mono-online.com

Fra : Brian Nielsen

Dato : 08-06-01 15:33

Øh, snuff, det er jo noget med at man slår rigtige mennesker ihjel, sådan
rigtigt, ikke noget med at "skuespillerne" rejser sig op, når kameraet er
slukket. Det er da ligesom ulovligt. Kan man anmelde sådan et site bare for
at skrive sådan noget lort?

P.S. Jeg har ikke fulgt linket, så jeg ved ikke om det er en joke... nogle
ting spøger man bare ikke med...

Fra : Peter G.

Dato : 09-06-01 10:37

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> at skrive sådan noget lort?
>
> P.S. Jeg har ikke fulgt linket, så jeg ved ikke om det er en joke... nogle

SVJV er der aldrig blevet fundet (læs: offentligjort viden om) en "ægte"
snuff-film. Der var vist noget med at Charlie Sheen havde en ubehagelig
oplevelse med sådan noget (Kommentarer til hans bio på IMDB).
Men gad vide om der ikke er nogen, som producerer film, der skal _ligne_
snuff-film. Der er med garanti et (lille?) marked for sådanne ting

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"I Feel Like I'm Losing For Money, I Feel Like I'm Losing For Free,

Fra : anders

Dato : 09-06-01 11:16

Den såkaldte snuff episode var bare en af de såkaldte Guinea Pig film.
nærmere betegnet nr2 i rækken. "Flowers of Flesh and blood"
En japansk kortfilm med den noget simple handling, at en kvinde bliver taget
til fange og fastspændt til en briks, hvorefter en mand iklædt noget samurai
lignende udstyr parterer kvinden fuldstændig. De utroligt godt effekter får
det til at se noget realistisk ud. Men der er dog bare tale om special
effects. Historien fortæller, at FBI blev ved med at lede efter bagmændende
til denne "snuff" film. Lige indtil de udgav en film kaldt "the making of
the guinea pig movies" som vist hvordan det hele var lavet.

vh Anders

Peter G. <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fsrg8$mrs$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-06-01 11:45

anders <columbo@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fssop$rbn$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> til denne "snuff" film. Lige indtil de udgav en film kaldt "the making of
> the guinea pig movies" som vist hvordan det hele var lavet.

Jep. Inkl. et grinende "lig" under optagelserne. Jeg har nu aldrig forstået
fascinationen af dem eller for den sags skyld alle kannibal-filmene?

SVJH har Larry Flynt de sidste mange, mange år haft en stående dusør på
1.000.000$ til den, der kan fremskaffe ægte, uforfalsket, hardcore snuff.
Den er naturligvis endnu ikke blevet hævet. Det er en vandrehistorie, en
myte som aviserne puster til fra tid til anden v.h.a. anonyme kilder, folk
der kender nogen, der engang har hørt om en, der har set osv.

MVH
Jens

Fra : anders

Dato : 09-06-01 13:51

"alle" kannibal filmene er ikke gode. Et par af dem der er værd at samle på
er "man from deep river" (utrolig godt jungle eventyr) og "cannibal
holocaust"
De andre mere "tomme" voldsorgier som "cannibal ferox" og "eaten alive" etc.
er der ikke meget fidus i.

vh Anders

Jens Thomsen <v1707@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:newscache$ensneg$yxc$1@kalvebod.groenjord.dk...

Fra : Philip Darabos

Dato : 09-06-01 13:52

JEG ER NU MERE TIL EN RIGTIG GYSER SOM SCREAM ELLER I KNOW WHAT YOU DID LAST
SUMMER ISTEDET FOR DET DER BØRNEPJAT MAND

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-06-01 13:59

"Philip Darabos" <superfrog@mail.dk> wrote in message
> JEG ER NU MERE TIL EN RIGTIG GYSER SOM SCREAM ELLER I KNOW WHAT YOU DID
LAST
> SUMMER ISTEDET FOR DET DER BØRNEPJAT MAND

Scream og Last Summer bliver ellers kun sjældent betragtet som rigtige
gysere, men ironiske parodier på den ægte vare. Jeg er ret sikker på, at
ægte gyser-freaks betragter de to serier som børnepjat. Men sådan er det jo.

Iøvrigt må du godt se nærmere på din caps lock knap.

/Nikolaj

Fra : Rar Morfar

Dato : 09-06-01 15:20

Børnepjat?
Det er da smag og behag!
Hold venligst dine sure opstød for dig selv!

Morfar

Fra : Henrik Larsen

Dato : 11-06-01 07:26

"Philip Darabos" <superfrog@mail.dk> skrev i en meddelelse
>JEG ER NU MERE TIL EN RIGTIG GYSER SOM
>SCREAM ELLER I KNOW WHAT YOU DID LAST
>SUMMER ISTEDET FOR DET DER BØRNEPJAT
>MAND

Du ved ikke en skid om horrorfilm, hva'?

Vh Henrik

Fra : Keld Petersen

Dato : 11-06-01 12:29

Fnis.
Uha, det er uhyggelige film... ikke så meget pga. handling og vold, næh det
uhyggelige er nærmere at der er nogen der gider se dem...

Fra : Rar Morfar

Dato : 11-06-01 12:35

Man ser ikke den slags film fordi man tænder på dem. Man ser dem for blive
imponeret over de utroligt fede special effects og make up effects som
filmene indeholder!

Tag nu bare Olga Karlatos "eye popper" scenen fra Lucio Fulcis "Zombi 2" -
det er sgu da utroligt at det kunne lade sig gøre at lave noget så natur-tro
i 1979!

Morfar

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> skrev i en
meddelelse news:TX1V6.65$Ly6.31937@news.get2net.dk...

Fra : Keld Petersen

Dato : 12-06-01 06:29

Uha, tag nu endelig ikke fejl, morfar... jeg æææælsker gyserfilm. Men nu
blev der nævnt 2 UHYGGELIGE film, nemlig Scream og IKWYDLS, og det jeg
prøvede at sige var, at hvis man ved en fejl medbringer sin hjerne til en
forevisning af sådanne teen-gysere, så bliver man slemt skuffet. Næh, giv
mig de go'e gamle - dem der kan få de små nakkehår til at rejse sig...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-06-01 15:20

"Keld Petersen" <remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> writes:

> [...]
> forevisning af sådanne teen-gysere, så bliver man slemt skuffet. Næh, giv
> mig de go'e gamle - dem der kan få de små nakkehår til at rejse sig...

Mine forslag:
The Shining
Rosemary's Baby
The Thing
Dawn of the Dead
Profondo Rosso / Deep Red
Don't Look Now
Alien (den første)
Jaws

Fra : Keld Petersen

Dato : 03-07-01 13:06

Now we're talking... sådan skal gysere nemlig være...

Fra : Phee Bloctoq

Dato : 17-07-01 11:45

!Watch this! http://www.bloctoq.demon.nl

Fra : Look

Dato : 09-06-01 22:00

> [...]
> Men gad vide om der ikke er nogen, som producerer film, der skal _ligne_
> snuff-film. Der er med garanti et (lille?) marked for sådanne ting

Der er til gengæld lavet flere film med snuff-film som emne/tema. Jeg kan
umiddelbart komme i tanke om to:

8mm med Nicholas Cage
En spansk som jeg ikke kan huske titlen på - handler om en kvindelig
filmstuderende, der kommer ud, hvor hun ikke kan bunde. Titlen? .... Anyone

Lidt indenfor samme genre er der jo også Faces of Death serien.

Guinea Pig filmene kan iøvrigt lejes i den fra Bleeder så berømte videobix i
Fredensborggade på Nørrebronx

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-06-01 23:17

Look wrote:

> 8mm med Nicholas Cage
> En spansk som jeg ikke kan huske titlen på - handler om en kvindelig
> filmstuderende, der kommer ud, hvor hun ikke kan bunde. Titlen? .... Anyone

Tesis
Absolut anbefalelsesværdig.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : anders

Dato : 10-06-01 00:26

Faces of death er nu bare en gang fake biluheld og andre mærkelige ting. Det
er nok ca. 1 ud af 10 scener der er rigtigt materiale i faces of death,
resten er fake.
Derimod er serien "Traces of death" serien noget af det grummeste. Her taler
vi langt mindre del fake materiale. Jeg vil gå så langt at sige 1 ud af 10
er hjemmebixede scener, resten er virkeligt!
Jeg vil nu ikke gå så langt og kalde det snuff. Snuff vil jeg mene er hvis
en person bliver dræbt udelukkende for at nogle pervese fjolser kan nyde det
på video.
Traces og faces etc. er mere uheld, henrettelser og endda mord fra gaden som
er blevet optaget på video. Jeg tror ikke man er helt rask under hatten hvis
man sidder og kigger de her film mere end én gang.

vh Anders

Look <Look_dk@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9fu2qr$pj8$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Thomas Jespersen