Billigt til Honduras?
Fra : Anette

Dato : 08-10-05 17:16

Jeg har kigget lidt på danske, tyske og engelske sider, men jeg kan godt nok
ikke li' 7000+ per person for returbilletten. Opholdet er 2-3 måneder med
start i løbet af en måneds tid....

Nogen ideer? Synes ikke jeg kan finde noget der ligner et tilbud, ej heller
til Guatamala...

Anette

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-10-05 11:37

"Anette" <as@noway.not> skrev....

> Nogen ideer?

Når man skal finde billige priser til mere eksotiske rejsemål, så
kræver det lidt fodarbejde eller en god rejseagent.

Start fra destinations lufthavnen. Find ud af hvilke selskaber der
flyver til lufthavnen via lufthavnens hjemmeside. Der er sikkert
nogle relativt ukendte lokale selskaber der gør det billigt. Og
arbejd dig så baglæns til København eller hvor du nu vil starte din
rejse.

Det kan tage timer hvis du skal lave mange stop, men der kan være
mange penge at spare.

Fra : Anette

Dato : 11-10-05 15:05

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> ...
> [...]

> nogle relativt ukendte lokale selskaber der gør det billigt. Og
> arbejd dig så baglæns til København eller hvor du nu vil starte din

Ja, det er også sådan jeg normalt roder rundt... men som oftest så har det
været mod Asien/Australien. Jeg synes det er lidt sværere den anden vej....

Nå det får lige en ekstra chance.

Anette

Fra : Christian

Dato : 09-10-05 15:23

"Anette" <as@noway.not> wrote in message
> [...]
> start i løbet af en måneds tid....
>
> Nogen ideer? Synes ikke jeg kan finde noget der ligner et tilbud, ej

er kr 5000 billigt og kr 7000 dyrt?.....nej vel?..

Fra : Anette

Dato : 11-10-05 15:02

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> >

> er kr 5000 billigt og kr 7000 dyrt?.....nej vel?..

Tjah, for mig er det nok sådan nogenlunde det ser ud. 5000 er muligt - 7000
er temmelig håbløst. Da opholdet i forvejen ville være skåret ind til benet
så er der ikke rigtig 4-5000 ekstra (for to) at give af.

Anette

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 10-10-05 20:08

Anette wrote:

> [...]
> 2-3 måneder med start i løbet af en måneds tid....

> Nogen ideer? Synes ikke jeg kan finde noget der ligner et tilbud, ej

Er returen fra Tegucigalpa til København omkring 15 feb. 2006?

JAF

Fra : Anette

Dato : 11-10-05 15:08

"J.A.F. Pedersen" <freshair@mail.dk> >

> Er returen fra Tegucigalpa til København omkring 15 feb. 2006?
>
> JAF

Næh, jeg har nu faktisk forsøgt mange datoer - og var egentlig mest
interesseret i San Pedro Sula...

Sker der noget specielt in februar??

Anette

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 11-10-05 16:25

Anette wrote:

> "J.A.F. Pedersen" <freshair@mail.dk> >

> Næh, jeg har nu faktisk forsøgt mange datoer - og var egentlig mest
> interesseret i San Pedro Sula...

> Sker der noget specielt in februar??

Nej, det var mig misforstod dit første indlæg som, du havde udrejsen klaret,
men manglede returbilletten. Men det er altså Kbh-San Pedro Sula tur/retur
med udrejse midt november.

JAF

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 12-10-05 16:38

Anette wrote:

> [...]
> 2-3 måneder med start i løbet af en måneds tid....

> Nogen ideer? Synes ikke jeg kan finde noget der ligner et tilbud, ej

Her er lidt forskelligt. Det er ikke noget problem at finde en returbillet
fra London-Miami til omkring 300 £ (3.300 kr.):

http://makeashorterlink.com/?Q2E9157FB

Fra Miami afgår hver dag fly til San Pedro Sula med TACA, som også har
tilbud og tilbudsmail, man kan abonnere på. Det kan være én måde at få
prisen ned på. En anden er, som du skriver, måske over Guatemala:

http://www.taca.com/index.asp

Ryanair flyver dagligt fra Århus, Esbjerg og Sturup til London for omkring
200 kr. for en enkelt:

http://www.ryanair.com/site/DA/

Det er så vidt jeg kan se, den billigste måde at komme derover på. Der er en
del mindre rejsebureauer i Miami, som måske kan flyve billigere til
Honduras. Her er en af mulighederne:

http://www.airtkt.com/index.htm

God tur.

JAF

Fra : Anette

Dato : 12-10-05 16:45

> [...]
> fra London-Miami til omkring 300 £ (3.300 kr.):
>
> http://makeashorterlink.com/?Q2E9157FB
>
> Fra Miami afgår hver dag fly til San Pedro Sula med TACA, >

Hold da helt ferie

Takker rigtig mange gange!!

Anette

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 12-10-05 18:02

Anette wrote:

> Hold da helt ferie

> Takker rigtig mange gange!!

Jeg glemte at skrive, at Ryanair flyver til Stansted og nogle af tilbuddene
til Miami afgår fra Gatwick, så der skal lægges 25£ oveni til bus:

http://www.londontoolkit.com/travel/gatwick_stansted_transfer.htm

Ligeså i Miami, hvis afganglufthavn ikke er lig ankomstlufthavn. Her er et
kort, som viser de fire lufthavne, hvoraf Miami International er den
største:

http://www.luxurytravel.com/cityguides/miami/maps.html

JAF