KVM med eller uden DVI
Fra : steffendenize

Dato : 08-10-05 10:26

Hej ng,

Jeg har et spg. ang. billedkvaliteten med en kvm-switch. Jeg har en
SyncMaster 710T fra Samsung hvor det er dvi udgang og den kunne jeg
godt tænke mig at bruge sammen med en kvm-switch. Men i langt de
fleste er der ikke dvi-udgang, dog med undtagelse af denne:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=119925 - der så også
koster 1250,-

Det er lige penge nok imho. Men hvor stor forskel ville der være hvis
jeg kun bruge en vga-udgang som der er på denne:

Selve switchen skal bruges til at dele kvm mellem en WinBox (WinXP) og
en LinuxBox (SUSE 10.0). Er der noget jeg skal være særligt
opmærksom på her, btw?

/Steffen Denize

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-05 11:05

steffendenize wrote:
> [...]
>
> Selve switchen skal bruges til at dele kvm mellem en WinBox (WinXP) og
> en LinuxBox (SUSE 10.0). Er der noget jeg skal være særligt

Nu kender jeg ikke din monitor, men hvis du har mulighed for både DVI og
VGA stik, hvorfor så ikke bare købe en fordeler til mus/keyboard og så
vælge hvilken pc du vil se billede på, direkte på skærmen?

Fra : steffendenize

Dato : 08-10-05 13:46

Øh, jeg tror ikke helt jeg er med på hvad du mener. Skal jeg sætte
det ene stik, fx. dvi i WinBox'en, og alm vga i LinuxBox'en?

/Steffen

Fra : MOA

Dato : 08-10-05 14:18

"steffendenize" <steffendenize@gmail.com> wrote in message
Øh, jeg tror ikke helt jeg er med på hvad du mener. Skal jeg sætte
det ene stik, fx. dvi i WinBox'en, og alm vga i LinuxBox'en?

/Steffen

Yep

Morten

Fra : steffendenize

Dato : 09-10-05 09:48

Der kan man se. Det var lækkert. Der fik jeg da lige sparet nogle
100,-. Takker