Trådløst headset med mikrofon til P
Fra : mogens

Dato : 07-10-05 10:37

Kan nogen anbefale en billig og god model? Skal bruges til internet
telefoni og til at høre radio/cd på. Min PC har ikke bluetooth, så jeg
formoder at det skal være en model med indbygget radiosender?

PC'en har alene tre audio stik (pink, grøn, blå).

Mogens

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-10-05 11:40

On Fri, 07 Oct 2005 11:37:16 +0200, mogens <mail@mogenslunde.dk>
wrote:

>Kan nogen anbefale en billig og god model? Skal bruges til internet
>telefoni og til at høre radio/cd på. Min PC har ikke bluetooth, så jeg
>formoder at det skal være en model med indbygget radiosender?

Selv om du ikke har BT i computeren vil det formentlig være langt den
den billigste løsning at et headset, der er baseret på BT.

Her er et samlet sæt til en tusse
http://www.goblue.dk/product.asp?product=288&sub=13