motorola e398
Fra : Kito

Dato : 07-10-05 06:21

Kære eksperter, jeg har lige overtaget en brugt af slagsen,
Jeg syntes ikke jeg kan få den til det der står i manualen, så som
ringetoner mm, men det største problem er at jeg nok har trykket på noget,
der ikke skulle trykkes på.
Når jeg vil kalde et nr. op siger den nu der ikke er nogen abbonent på
nummert og det gælder alle. Sætter jeg kortet tilbage i den gamle nokia er
der ingen problemer. Jeg kan også godt modtage opkald.
Den virkede,da jeg fik den, inden jeg pillede?

hjælp
vh
Poul

Fra : Kito

Dato : 08-10-05 06:39

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der ingen problemer. Jeg kan også godt modtage opkald.
> Den virkede,da jeg fik den, inden jeg pillede?

Undskyld jeg troede det var et panel af eksperter. men opgaven er nok for
svært.
Jeg prøver at kontakte motorola.
Tak for hjælpen.

vh
Poul

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-10-05 08:33

On Sat, 8 Oct 2005 07:39:17 +0200, "Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk>
wrote:

>"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

>Undskyld jeg troede det var et panel af eksperter. men opgaven er nok for
> [...]

tudefjæs!

Fra : Kito

Dato : 08-10-05 13:29

Jeg elsker også dig