Nokia 6230i vs Telmore 64kb SIM-kort
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 06-10-05 15:33

Hej.

Min kæreste har lidt problemer med sin nye Nokia 6230i og sit Telmore
64kb SIM-kort - ofte havner beskeder fra "Indbakke" i "Sendte beskeder".
Telefonen har fået ny SW (3.46 - 12. august), men det har desværre ikke
hjulpet. Telmore har tilbudt at ombytte SIM-kortet med et 16kb - men kan
det virkeligt passe at en spritny "topmodel" fra Nokia ikke kan håndtere
et 64kb SIM-kort?

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Thomsen

Dato : 06-10-05 20:38

"Jesper Rasmussen" <mejr@privacy.net> wrote in message
> [...]
> hjulpet. Telmore har tilbudt at ombytte SIM-kortet med et 16kb - men kan
> det virkeligt passe at en spritny "topmodel" fra Nokia ikke kan håndtere

Ja det er desværre sandt. Jeg og en af mine venner er begge gået tilbage til
16kb kortet.
Helt sikkert for dårligt af nokia ikke at understøtte sådan noget.
Jeg har haft problemet med 3 telefoner nu.

Mvh¨
Morten

Fra : Brian

Dato : 06-10-05 20:46

Det lyder underligt...
Min Nokia 6230i kører fint og helt uden problemer med 64kb SIM-kortet..

- Brian

Fra : HSK

Dato : 07-10-05 10:16

"Brian" <not@me.again> wrote in message
> Det lyder underligt...
> Min Nokia 6230i kører fint og helt uden problemer med 64kb SIM-kortet..

Ja vent du bare og se løjer når du har mange beskeder i indbakken.

Fra : Brian

Dato : 08-10-05 07:14

Er det dér det går galt?
Jeg plejer at læse mine SMS'er og derefter slette dem igen
Men nu bliver jeg jo nysgerrig, og vil prøve at gemme SMS'erne for en tid..
Men ellers har jeg ingen problemer haft med den.