G2 MX - Kølerlarm
Fra : SirWheels

Dato : 08-01-01 14:48

Hejsan.

Kan man uden videre pille strømmen til sin g2mx-blæser fra? Jeg mener at
have set nogle kort, der kører uden blæsere og så tænkte jeg efter at min PC
er støjdæmpet og den f*cking blæser er begyndt at larme, om man ikke bare
kunne slå den fra? Jeg har ikke OC'et den!

mvh
SirWheels

Fra : Mr. Broken Bone

Dato : 08-01-01 18:40

Asus Geforge2 MX er kun med køle profil, hvor hurtigt kører dit kort ? Mit
Asus kører stabilt (mange timer) med 180 Mhz Engine og 172 Mhz memory

Fra : SirWheels

Dato : 08-01-01 20:10

> Asus Geforge2 MX er kun med køle profil, hvor hurtigt kører dit kort ?
Mit
> Asus kører stabilt (mange timer) med 180 Mhz Engine og 172 Mhz memory
Hvor ser man det? Jeg ku umiddelbart ikke se det i indstillingerne for
grafikkortet. Jeg kører med 6.31 driverne.

mvh
SirWheels

Fra : HelloKitty

Dato : 08-01-01 21:57

Du kan installere TweakUtility programmet som medfølger i software-pakken.
Du behøver ikke nødvendigvis at overclocke grafikkortet, men du kan se hvad
fabriksstandarden er sat til. Hvis du gerne vil overclocke er det bare om at
trække lidt med musen. :)
Som standard er der ikke nogen køler til ASUS MXeren. Jeg mener at de fleste
mærker er uden køler, kun dens storebrødre har.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : SirWheels

Dato : 08-01-01 20:24

> Hvor ser man det? Jeg ku umiddelbart ikke se det i indstillingerne for
> grafikkortet. Jeg kører med 6.31 driverne.
Okay, okay... 175 core speed og 166 memory... det er vel standard?`Jeg
behøver det ikke hurtigere, bare den holder op med at larme.

mvh
SirWheels