Billige fronte?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-06-01 00:04

Hejsa!

Jeg har lovet en ven at undersøge hvor man køber billige front? Helst
originale, men hvis der lige er et godt tilbud et eller andet sted.
Kan det bedre betale sig at købe det i udlandet? Hvor?

Det drejer sig om Nokia 3310.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : BorreBoy

Dato : 08-06-01 09:27

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:l120itkork7lmi6jlfgrk0nd20a9hidbbe@news.inet.tele.dk...
> [...]
> originale, men hvis der lige er et godt tilbud et eller andet sted.
> Kan det bedre betale sig at købe det i udlandet? Hvor?

De er ret billige i Kina. Ca. 20kr. Men der er sgu' langt derned

/Thomas.

Fra : Martin Buhelt

Dato : 08-06-01 12:06

Lasse Hedegaard wrote in message ...
> [...]
>originale, men hvis der lige er et godt tilbud et eller andet sted.
>Kan det bedre betale sig at købe det i udlandet? Hvor?

Jeg har købt en front til 3310 på det lokale posthus for 99,-. Det virker
OK - og "knirker" ikke nær så meget som det originale.

/Martin

Fra : Thomas Jari

Dato : 09-06-01 22:56

> [...]
> originale, men hvis der lige er et godt tilbud et eller andet sted.
> Kan det bedre betale sig at købe det i udlandet? Hvor?

Fredgaard sælger originale fronte til 149,- Det er det billigste jeg har
set.

Thomas Jari
www.jari.adsl.dk

Fra : Peder Hansen

Dato : 10-06-01 12:07

Køb dem i thailand - originale Nokia fronte ca pris omregnet til dkk 45,- !

--
Med venlig hilsen / Yours sincerely
Peder Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-01 12:06

Peder Hansen skrev:

>Køb dem i thailand - originale Nokia fronte ca pris omregnet til dkk 45,- !

Jeg kommer der ikke så meget :) Er der nogle netshops hvor man kan
købe dem?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.
Ericsson T10 opdateres til T18! (Dog uden aktiv klap).

Fra : Nick

Dato : 12-06-01 10:10

Prøv hos os...
(Jeg ved godt man ikke må reklamere... men det var jo på opfordring)

--

Venlig hilsen / Regards

Nick Keller
Marketingchef