E-Mail
webnoob 5265
Outlook - Sendt post arkiveres ikke i IMAP
Fra : Henrik Jensen

Dato : 06-10-05 09:02

Jeg har nogle IMAP konti i outlook som virker korrekt
i indbakke, men alt hvad jeg sender bliver arkiveret
i local "sendt post"
Hvordan kan jeg få sendt post arkiveret på den rigtige
IMAP's konti ?
....er det en "fejl" i outlook

Har prøvet med Giden Regler -men det virker ikke.

Outlook 2002

Hilsen
Henrik

Fra : Arne Bolen

Dato : 06-10-05 17:03

"Henrik Jensen" <sp@m.stop> wrote in message

> [...]
> i indbakke, men alt hvad jeg sender bliver arkiveret
> i local "sendt post"
> Hvordan kan jeg få sendt post arkiveret på den rigtige

Det er ikke en fejl i Outlook, Microsoft har med vilje fjernet muligheden
for at gemme sendt post på serveren. Hvis du ønsker denne funktion er du
nødt til at bruge Outlook Express, hvor Microsoft tillader dig at gemme
sende post på serveren.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 06-10-05 17:36

Arne Bolen skrev:

> [...]
> funktion er du nødt til at bruge Outlook Express, hvor Microsoft
> tillader dig at gemme sende post på serveren.

Gør den det, det gør min OE ikke.

--
Lars Fragstrup
Boykot Lidl - om ikke andet, så pga. deres

Fra : Arne Bolen

Dato : 06-10-05 19:09

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote

> Gør den det, det gør min OE ikke.

I Outlook Express klik på Tools, Accounts og markér din IMAP konto.
Klik derefter på Properties og vælg fanebladet IMAP.
Sæt hak i "Store special folders on IMAP server".
Klik på OK

Denne konfigurations mulighed har Microsoft valgt at ikke have i Outlook.