KVM swich uden forvrægning
Fra : Kenneth

Dato : 05-10-05 20:31

Hej

Jeg har nu prøvet de KVM switche fra THansen, og de opfylder ikke mine krav
som er, ingen forvrængning ved 1600x1200 @ 75hz i 32 mill. farver. Er der
nogle, der kan anbefale noger, der med sikkerhed kan køre denne opløsning
uden forvrængning. Har ikke lyst til at skulle ofre tid og penge på
returret.

--
Kenneth

Fra : Svenne Krap

Dato : 05-10-05 20:36

Uden at vide det, vil jeg tro at DVI-switche var et godt valg (forudsat
du har DVI ud og penge til at betale dem ;))

Svenne

Fra : Kenneth

Dato : 05-10-05 20:37

"Svenne Krap" <svenne.u2005@krap.dk> wrote in message
Uden at vide det, vil jeg tro at DVI-switche var et godt valg (forudsat
du har DVI ud og penge til at betale dem ;))

Jo, det har jeg på den ene (den vigtigste). Den anden er bare en test-server
med Linux. Kender du nogle mærker??

--
Kenneth

Fra : Svenne Krap