E-Mail
webnoob 5265
Import af mailkonto fra Outlook97 til OE
Fra : Thomas Petersen

Dato : 05-10-05 18:30

Hej NG

Hvordan kan jeg importere en mail-konto fra Outlook97 til Outlook Express?
Har søgt på nettet, men kan ikke finde nogen løsning - desværre......

Thomas

Fra : *** Calle ***

Dato : 05-10-05 21:31

Thomas Petersen wrote:
> Hej NG
>
> Hvordan kan jeg importere en mail-konto fra Outlook97 til Outlook
> Express? Har søgt på nettet, men kan ikke finde nogen løsning -
> desværre......
eksportere fra Outlook97, så den ligger i en fil på harddisken, derefter
importerer du fra OE
--
*** Calle ***

Fra : Thomas Petersen

Dato : 06-10-05 05:43

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> eksportere fra Outlook97, så den ligger i en fil på harddisken, derefter
> importerer du fra OE
> --
> *** Calle ***

Jeg regnede også med at mailkontoen i Outlook97 lå som en fil et eller andet
sted på harddisken, men hvad
hedder sådan en fil????? I OE hedder det jo iaf-filer, men i Outlook97 ved
jeg det ikke.

Fra : Søren Blom

Dato : 06-10-05 11:09

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev
> Jeg regnede også med at mailkontoen i Outlook97 lå som en fil et eller
> andet sted på harddisken, men hvad
> hedder sådan en fil????? I OE hedder det jo iaf-filer, men i Outlook97 ved
> jeg det ikke.

Prøv at læs det svar jeg har givet i

--
VH