når katten er træt:-)
Fra : Georg

Dato : 03-10-05 02:08

Her til aften, sad jeg (til en afveksling) ved min computer, og Simba havde
lagt sig tilrette mellem mig og tastaturet. Han havde trukket forpoterne ind
under brystet, og havde lukket øjnene, alt imens jeg surfede rundt. Jeg
bemærkede et lille nik, og Simbas hoved sank en centimeter ned mod
bordpladen. Nuvel, han er jo træt tænkte jeg og kunne ikke lade være med, at
betragte ham dejlig som han er. Igen et lille nik, og hovedet kom nærmere
bordet. Jeg sad næsten og klukkede indvendig af bar hyggelighed, mens jeg
kiggede på ham. Hans hovede nikkede igen, BONK sagde det, da det ramte
bordpladen og han vågnede op. Så fik han en nusser og kys på hovedet, og da
lagde han sig på siden for at sove videre.....

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-05 07:54

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> lagde han sig på siden for at sove videre.....

Det er så sødt når de falder i søvn på den måde. Andy gør det også jævnligt,
og han bliver lige forskrækket hver gang snuden rammer underlaget.

Tina

Fra : Kate

Dato : 03-10-05 08:09

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> wrote in

> BONK sagde det, da det ramte
> bordpladen og han vågnede op. Så fik han en nusser og kys på
> hovedet, og da lagde han sig på siden for at sove videre.....

Hahaha, den har jeg også oplevet adskillige gange med Johan. Tænk man
kan bare sidde der, midt i et spil eller en surfer, og betragte den
sovende kat
Så forstår jeg bedre forældre der kan sidde og kigge på deres sovende
børn

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 03-10-05 14:49

> Kate skrev:

> Så forstår jeg bedre forældre der kan sidde og kigge på deres sovende
> børn
>
> --
> Kate

De behøver ikke at sove .... dengang min søn var lille så sad jeg
tit og kiggede på ham når han gloede fjernsyn, han kom simpelthen
igennem hele følelsesregistret med sine ansigtsudtryk og det var
fasinerende at kigge på
Af kattene er det nok Tarzan der laver det nummer med at falde i søvn i
en underlig stilling, for så at vælte ud af stolen, sengen o.s.v. og
vågne op med et meget forvirret ansigtsudtryk

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 05-10-05 16:14

Hrönn Samsonardóttir Meyer <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in

> en underlig stilling, for så at vælte ud af stolen, sengen o.s.v. og
> vågne op med et meget forvirret ansigtsudtryk

Og hvis man er i nærheden glor de fornærmet på en som om det nærmeste
menneske er skyld i at de falder ned

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-10-05 18:36

Kate skrev
<Og hvis man er i nærheden glor de fornærmet på en som om det nærmeste
menneske er skyld i at de falder ned >

*GGG* jamen det er det da osse, vores fornemmeste pligt er da at redde de
små fjollehoveder, når de glemmer at tyngdeloven også gælder for dem )

--
Marianne Hellemose

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 07-10-05 15:01

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in

> *GGG* jamen det er det da osse, vores fornemmeste pligt er da at
> redde de små fjollehoveder, når de glemmer at tyngdeloven også
> gælder for dem )

Hahahaha, jojo, men når man så griber dem for at de ikke skal falde så
får man _også_ blikket