KVM-switch, tastekombination
Fra : bibob

Dato : 02-10-05 15:42

Jeg har, for 149 kr, købt en switch til at tilslutte to pcér til ét
tastatur, én mus og én skærm.

Der er ingen dokumentation med switchen, og der står heller ikke noget
firmanavn på den.

Hos Brinck Elektronik, hvor jeg købte den, oplyste de at
tastekombinationen der skulle få switchen til at skifte 'nok' var
2xctrl eller ctrl-PgUp. Det virker ikke, og jeg har prøvet meget andet
som altså heller ikke virker.

Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg så skal prøve?

bibob

Fra : David Mc Nally

Dato : 02-10-05 16:10

bibob wrote:
> Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg så skal prøve?

2 * Scroll Lock er også en mulighed.

Fra : Hauge

Dato : 02-10-05 16:26

Hej
David Mc Nally wrote:
> 2 * Scroll Lock er også en mulighed.

Sådan virker min i hvert fald.

2 x Scroll Lock og så 1 eller 2 for at vælge indgang.

Mvh Hauge

Fra : bibob

Dato : 02-10-05 16:41

On Sun, 2 Oct 2005 17:25:45 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hej
>
>Sådan virker min i hvert fald.
>
>2 x Scroll Lock og så 1 eller 2 for at vælge indgang.

Tusind tak. Det løste problemet

bibob

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-10-05 20:59

bibob wrote:
> Tusind tak. Det løste problemet

Jeg har også en KVM switch fra BN, min har en fin dokumentation
hvor det forklares meget udførligt, at man skal taste to gange på
Scroll Lock for at få switchen til at søge efter signal og så
trykker man på Escape for at vælge.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Kenneth

Dato : 05-10-05 20:36

> [...]
> som altså heller ikke virker.
>
> Er der nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg så skal prøve?

Kan du prøve at teste, om den kan køre 1600x1200 @ 75hz i 32 mill. farver
uden at forvrænge??

--
Kenneth