clamydia
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 02-10-05 05:07

hej
er der nogle herinde som kan fortælle mig lidt om katte-clamydia ? Jeg er
alvorlig bange for at min ene killing på ca.7 uger er syg.Hendes øjne er
helt lukket når hun har sovet, og der er hurtigt blevet værre. ( talte med
dyrlæge onsdag som sagde at jeg skulle bade med kamille-te nogle dage ) Jeg
skal til dyrlæge , men spørgsmålet er om det skal være idag søndag eller jeg
kan vente til mandag...
hilsen Majbritt

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-10-05 08:49

Majbritt Hågensen wrote:

> [...]
> skal til dyrlæge , men spørgsmålet er om det skal være idag søndag eller jeg

Umiddelbart ville jeg tage til dyrlæge mandag for at få undersøgt
øjenbetændelsen grundigere. Det behøver ikke at være chlamydia.

Du kan læse mere om chlamydia og andre almindelige øjenbetændelser hos
kat her:
chlamydia - http://netdyredoktor.dk/sw15569.asp
herpes - http://netdyredoktor.dk/sw12967.asp
øjenbetændelse - http://netdyredoktor.dk/sw5476.asp

mvh Camilla

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 02-10-05 18:46

Hej Camilla

Mange tak for dit svar, jeg har læst alle tre artikler, og jeg må sige der
er symptomer på dem alle.Jeg skal til dyrlæge mandag morgen kl o7.oo.

hilsen Majbritt

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 04-10-05 18:05

Hej Majbritt

Hvordan går det med din killing ? Hvad sagde dyrlægen ? Håber din lille mit
klare skærene i fin form.

venlig hilsen
Inger Kaya
DK-Pisik
http://www.pisik.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 10-10-05 03:06

Hej Inger
Begge killinger er blevet behandlet for øjenbetændelse i fem dage, og de er
i fin form igen...heldigvis.
Tak for din bekymring

hilsen Majbritt