Hvad er det vildest pt?
Fra : Paminu

Dato : 01-10-05 17:14

Har ikke fulgt med i de sidste 2 år. Hvad er man oppe på efterhånden CPU,
Graffikkort etc? Kan huske at det var AMD 2500 og Radeon 9800 der sparkede
røv sidst jeg kiggede er der kommet noget som kan konkurrer med det?

Fra : Mythos

Dato : 01-10-05 18:46

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Har ikke fulgt med i de sidste 2 år. Hvad er man oppe på efterhånden CPU,
> Graffikkort etc? Kan huske at det var AMD 2500 og Radeon 9800 der sparkede
> røv sidst jeg kiggede er der kommet noget som kan konkurrer med det?

Du kunne surfe forbi www.edbpriser.dk og kigge, så vil du nok få et
kulturchok

Mythos

Fra : Brizz

Dato : 01-10-05 20:27

Paminu wrote:
> Kan huske at det var AMD 2500 og Radeon 9800 der sparkede
> røv sidst jeg kiggede er der kommet noget som kan konkurrer med det?

Nej det er stadig det vildeste der findes

P4 3.8 mener jeg man er oppe omkring nu. www.edbpriser.dk kan du finde
ud af det.

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 02-10-05 20:07

Det vildeste CPU´er er nu bygget med 2 kerner... Såkaldt dual core - Og AMD
64 X2 er den bedste, da begge kerner ligger på samme die, hvorfor de ikke
skal kommunikere via chipsettet !! Bundkortet skal være Nforce 4 SLI, så du
har mulighed for at montere 2 stk. grafikkort ved siden af hinanden -
Geforce 7800 der styrer

Fra : Thomas Hansen

Dato : 03-10-05 05:30

On Sat, 01 Oct 2005 18:13:56 +0200, Paminu <asdad@asd.com> wrote:

> [...]
> sparkede
> røv sidst jeg kiggede er der kommet noget som kan konkurrer med det?

Hej
Prøv at tag et kik på guiderne på http://www.sharkyextreme.com/index.php
de laver hver månede tre guides. Et billigt et mellem og et super highend
gaming system. Det giver et godt billede af hvad der rør sig for tiden. De
begrunder også alle deres valg ef hardware så der kunne du sikkert blive
en del klogere.

/Thomas