Placering af egne dokumenter i top og side
Fra : John Lund

Dato : 30-09-05 19:23

Jeg er gået igang med at lave min egen lille hjemmeside. Til dte brug har
jeg installeret phpwebsite på mit site.

Som standard er der en top-box og en box i venstre side.

Hvordan vælger jeg hvad der skal være i de områder. Ligenu har jeg login og
kalender i venstre side. dem ville jeg gerne have væk og istedet ligge nogle
"reklamer" på de pladser.

Ligeledes ville jeg gerne have lagt en tekst ind ud for det PHP logo der er
i toppen.

Jeg har prøvet via modulet webpage at vælge top-image etc men jeg syntes
ikke det hjælper.

Hvordan gør jeg ??

På forhånd tak for hjælpen.

John Lund