kæmpekat!! Igen
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 29-09-05 19:56

http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/fat-cat-p1.php

Bare lige en kommentar til den der med kæmpekatte

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-05 20:14

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:433c38b3d3bfc@nerdgirl.dk...

> http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/fat-cat-p1.php
>
> Bare lige en kommentar til den der med kæmpekatte

Jeg blev faktisk helt ked af at se den kat du linker til, for den er ikke
bare "kæmpe", den er stærkt overvægtig...

Tina

Fra : Katja Andersen

Dato : 29-09-05 20:35

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Jeg blev faktisk helt ked af at se den kat du linker til, for den er ikke
> bare "kæmpe", den er stærkt overvægtig...

Jeg sad også og fik det helt skidt over katten. Syntes det er synd, den ser
sådan ud, og sundt er det jo heller ikke ligefrem.

Hilsen Katja

Fra : Jakob

Dato : 29-09-05 20:15

In article <433c38b3d3bfc@nerdgirl.dk>, mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com
says...

> http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/fat-cat-p1.php
>
> Bare lige en kommentar til den der med kæmpekatte

Så kan man sgu da tale om dyreplagere, det er jo sygt at den ikke er
blevet smidt på diæt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Helle

Dato : 29-09-05 22:13

> [...]
>
> http://www.boreme.com/boreme/funny-2005/fat-cat-p1.php
>
> Bare lige en kommentar til den der med kæmpekatte

Hvor er det dog synd...stakkels kat...ja den er stor men det er godt nok
groft dyreplageri at have en så overvægtig kat...