Hvordan finder man de billigste billetter ~
Fra : Jakob

Dato : 29-09-05 18:36

Vi har overvejet en tur til thailand eller vietnam indenfor de næste
uger men er selvfølgeligt lidt sent ude.

Derfor vil jeg lige høre hvor de bedste steder er at kigge efter lavpris
billeter dertil ??

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Thomas VJ

Dato : 30-09-05 02:28

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Vi har overvejet en tur til thailand eller vietnam indenfor de næste
> uger men er selvfølgeligt lidt sent ude.
>
> Derfor vil jeg lige høre hvor de bedste steder er at kigge efter lavpris
> billeter dertil ??

KLM er ret aggresive med deres markedsføring og priser for tiden, og har et
glimrende online booking system

www.klm.com

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 14:39

In article <0x0%e.227$Gb7.186@news.get2net.dk>,
forkertadresse@nowhere.invalid says...

> KLM er ret aggresive med deres markedsføring og priser for tiden, og har et
> glimrende online booking system
>
> www.klm.com

Tak skal du have thomas, det kigger jeg på

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads ST

Dato : 30-09-05 15:37

Der findes et hav af sider med billige billetter, men jeg er faldet over én,
der sammenligner forskellige bureauers billigste priser:
http://www.flyrejsen.dk/

De kunne henvise til steder, hvor du kan få billetten til omkring 6300,- for
14 dage i november, f.eks. 2.-14. november med Finnair.

De sælger ikke flybilletter, men viser bare hvor de billigste kan findes. Du
får de forskellige priser på en lang liste og kan se hvilket rejsebureau,
der har den billigste billet. Det virker ret fedt! Der står på siden, at de
stadig er ved at opdatere den, men prøv engang selv.

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 30-09-05 16:18

"Mads ST" <nej@nejnejnej.no> skrev i en meddelelse
> Der findes et hav af sider med billige billetter, men jeg er faldet over
> én, der sammenligner forskellige bureauers billigste priser:
> http://www.flyrejsen.dk/

Men her kan man vist næppe finde de billigste billetter. Så vidt jeg ved
er
det normalt Aeroflot, der er billigst på Bangkok - og billeter fra
Aeroflot
skal bestilles gennem rejsebureau eller direkte fra Alt Rejser:
http://www.altrejser.dk/default.asp?Action=Details&Item=263

De flyver ikke hver dag - og der er ofte lang ventetid i Moskva.

Generelt er det ofte sådan, at direkte fly fra Danmark til Thailand er
dyrest - men er man parat til at mellemlande en eller to gange undervejs
kan
det gøres billigere. Prøv f.eks. arabiske flyselskaber som Gulf Air.

mvh
Stig

Fra : Mads ST

Dato : 30-09-05 16:43

"Stig Hartvig Nielsen" <hartvig@wmr.dk> skrev i en meddelelse

> det normalt Aeroflot, der er billigst på Bangkok - De flyver ikke hver
> dag - og der er ofte lang ventetid i Moskva.

Jeg skal ikke sige noget dårligt om Aeroflot, men de flyver kun to gange om
ugen (onsdag og fredag) og med otte timers ventetid i Moskva. Tilmed ombord
på en russisk produceret Ilyshin 96 maskine videre fra Moskva til Bangkok.
Tak for kaffe!

Personligt smider jeg gerne nogle få hundrede kroner i for at flyve med
Swiss, Lufthansa eller Finnair.

Så vidt jeg kan se er det rigtigt, at man ikke kan finde Aeroflot på
www.flyrejsen.dk. Omvendt søger den blandt nogle af de allerstørste
rejsebureauer på nettet, så det er fint for mig. Jeg har ikke fundet noget
andet sted som var mere overskueligt.

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 17:28

In article <433d5d05$0$38622$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nej@nejnejnej.no says...

> [...]
> på en russisk produceret Ilyshin 96 maskine videre fra Moskva til Bangkok.

Hvis det betyder at jeg får muligheden for at komme til thailand så
tager jeg gerne det med :0)

> Personligt smider jeg gerne nogle få hundrede kroner i for at flyve med
> Swiss, Lufthansa eller Finnair.

JO jo men hvis forskellen er flere tusind så lever jeg gerne med det
ekstra ubehag, det kan gøre udslaget for om det kan blive til noget
eller ej :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-05 05:25

> [...]
>
> JO jo men hvis forskellen er flere tusind så lever jeg gerne med det
> ekstra ubehag, det kan gøre udslaget for om det kan blive til noget

Aeroflot har et dårligt ry, fra gamle dage!
Det er ok nu, mindst fuld på højde med de andre, maden er bedre end de
fleste andre.
Men ventetiden i Moskva er ganske slem
MvH Steen

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 17:27

In article <433d572c$0$278$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, hartvig@wmr.dk
says...

> skal bestilles gennem rejsebureau eller direkte fra Alt Rejser:
> http://www.altrejser.dk/default.asp?Action=Details&Item=263

OK tak for det link. Jeg havde hørt om aeroflot men kunne ikke finde et
sted at booke/checke priser.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 17:26

In article <433d4d73$0$38644$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nej@nejnejnej.no says...
> Der findes et hav af sider med billige billetter, men jeg er faldet over én,
> der sammenligner forskellige bureauers billigste priser:
> http://www.flyrejsen.dk/

Tak for tippet, det kigger jeg på

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads ST

Dato : 30-09-05 20:52

> http://www.flyrejsen.dk/
>
> Tak for tippet, det kigger jeg på
>
> Jakob

Om ikke andet kan man altid bruge siden til sammenligning. Så kan man se,
hvad den billigste "rigtige" billet koster, holde det op imod prisen på
Aeroflot, og se om forskellen er stor nok til, at man vil via Moskva

Hav en rigtig god tur!

Fra : Jakob

Dato : 30-09-05 21:59

In article <433d9751$0$38677$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nej@nejnejnej.no says...

> Aeroflot, og se om forskellen er stor nok til, at man vil via Moskva
>
> Hav en rigtig god tur!

Tak nu må vi se om jeg finder billeter til den rigtige pris :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 01-10-05 00:05

Jakob wrote:
> In article <433d9751$0$38677$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> nej@nejnejnej.no says...

> Tak nu må vi se om jeg finder billeter til den rigtige pris :0)

Vi fløj med SAS til London og EVA air som er thaiwans luftfratsselskab
til fra london- BKK derfra med Thai til Vietnam Hanoi, og rundt i
Vietnam med Vietnam airlines, fra Ho chi minh city til Kuala Lumpur med
Vietnam airlines, og fra Bankok til Wien med EVA air og hjem med SAS
Alt i alt ca 6500 men det var 2003 EVA air er vist blevet dyrere, men
jeg har brugt Jydsk rejseberau og de fandt de billige billetter, og
sælger også aoroflot, god betjening, og kontor i BKK og Hanoi.
Så prøv dem for en helhedsløsning, og tjek så med andre.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Jakob

Dato : 01-10-05 10:41

> sælger også aoroflot, god betjening, og kontor i BKK og Hanoi.
> Så prøv dem for en helhedsløsning, og tjek så med andre.

Tak for dine gode råd, det vil jeg undersøge, men det kan godt være at
jeg har været for optimistisk. Jeg havde set flere annoncere med
billeter i 4000 kr klassen, men det ser ud til at være det sædvanlige
fluepapir. I 6-7 kilo klassen er for dyrt i denne omgang så jeg må vente
med drømmeturen lidt endnu :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : PA

Dato : 01-10-05 11:17

> [...]
> uger men er selvfølgeligt lidt sent ude.
>
> Derfor vil jeg lige høre hvor de bedste steder er at kigge efter lavpris

Har lige købt hos jyskrejseb.. bangkok retur m. SAS 5000,00 kr

MVH Per

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-10-05 13:57

"PA" <peralmfjern@post.tdcadsl.dk> wrote in message

> Har lige købt hos jyskrejseb.. bangkok retur m. SAS 5000,00 kr

Afrejse hvornår ?

Mvh.

Kim

Der har bestilt bangkok med SAS til 8000 med afrejse slut januar.

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-05 15:39

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh.
>
> Kim
>
> Der har bestilt bangkok med SAS til 8000 med afrejse slut januar.

Der har bestilt bangkok med Austrian til 5800 med afrejse 28 januar
MvH Steen

Fra : John Andersen

Dato : 03-10-05 13:20

Ellers check en af følgende:

http://www.flyprice.dk

http://www.flybillet.dk

http://www.rejsefeber.dk

Når du har fundet noget der ligner, så ring til en rejse arrangør,
og spørg dem hvad de skal have for det... husk at fortælle dem du har set billetter til den og den pris på nettet....

Brug en rigtig arrangør og ikke charter selskaberne

Mvh.
John