ny frontline
Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-09-05 12:02

Hej

Ja som jeg har fortalt før, så har vi jo store problemer med lopper, efter
vi flyttede il det her hus. Vi har prøvet utallige loppemidler og kan
ligesom ikke komme det kvit. Er efterhånden træt af at have hundredvis af
små loppebid på mine ben
Nå men nu er Frontline kommet med et nyt produkt, der hedder: Frontline
Combi Vet.
Det skulle så også gå efter umodne loppestadier ( larver og æg )

Nu er det blevet puttet på to af tre katte. Vores hankat skal jo have det
til små hunde, og vi havde lige en tilbage. Det bliver så spændende at se om
det virker.

I kan evt læse om det her:
http://frontline.uk.merial.com/products/combo/index.shtml

Mvh Kari

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 29-09-05 17:17

Hej Kari

Hvor bor du henne? Har en halv flaske af noget loppegift (til at sprøjte
hjemmet med) som du må få. Så kan du da se om det måske kan hjælpe på de
lopper der er i tæpperne. Brugte det selv da jeg havde hytten fyldt med møl
og de er ihvertfald væk nu (ved godt det ikke er det samme
Men du må ihvertfald gerne få den flaske

Linda

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 29-09-05 17:51

Det er dette produkt:
http://www.trinol.dk/?id=48

Hilsen Linda

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-09-05 18:12

Det vil jeg da meget gerne hvis det. Man kan jo ikke købe det til at spraye
hjemmet med i matas mere. Jeg bor i augustenborg på Als.

Mvh Kari

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:433c1a53$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 01-10-05 18:22

> Det vil jeg da meget gerne hvis det. Man kan jo ikke købe det til at
> spraye
> hjemmet med i matas mere. Jeg bor i augustenborg på Als.
>
> Mvh Kari

Jeg kan sende det til dig hvis det er. Så skal jeg bare lige have din
adresse

Hilsen Linda