Malta - Hvor skal man bo på Malta ?
Fra : Svend Sommer Knudsen

Dato : 07-06-01 21:37

Er der nogle der har erfaringer fra Malta.

Hvor skal man bo på Malta, og hvor skal man absolut IKKE bo ????????

Svend Sommer Knudsen

Fra : coppi

Dato : 08-06-01 21:24

Hej Sven.

Jeg har boet ude på Dansk Folkeferies bungalow hotel, som ligger langt ude i
no where.
Det er dejligt , hvis man vil være sammen med en masse andre danskere,købe
dansk i supermarkedet ,se dansk TV3 o.s.v..
Der erforholdsvis til alting.
Jeg tror der erhyggeligere i en af byerne , vi kom ikke så langt omkring ,
da vi var på arbejde ,(rejseledsager for psykisk handicappede).
Men det er jo smag og behag.

Med venlig hilsen coppi>