Fjern vedhæftning fra Sendt post
Fra : Thïngmand

Dato : 29-09-05 08:01

Kan man ikke få et plug-in til Outlook, der kan fjerne vedhæftede filer fra
mails i sendt post - tit vil man gerne gemme mailen, så man kan se hvornår
man har sendt filen, men filerne ligger bare og fylder op og sløver Outlook.
Alternativt kunne filerne blive gemt på harddisken automatik...

Findes det?

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-09-05 15:56

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev

> [...]
Outlook.
> Alternativt kunne filerne blive gemt på harddisken automatik...

Flyt dine sendte mails over i en anden mappe, så sløver de ikke længere
Outlook.

Du kan bare oprette en mappe der g.eks. hedder "gamle udgående"...

Det er kun indbakke, udbakke, kladder, slettet post og sendt post som
sløver outlook, fordi de altid bliver indlæst ved opstart. Så det gælder om
at holde disse mapper så små som mulige og i stdet oprette sine egne mapper.

Claus

Claus

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-09-05 17:42

On 29 sep 2005 Thïngmand wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> man kan se hvornår man har sendt filen, men filerne ligger bare og
> fylder op og sløver Outlook. Alternativt kunne filerne blive gemt

Outlook kan selv fjerne vedhæftninger.

Højreklik på vedhæftningen, og vælg Fjern!

Menupunktet Fjern er deaktiveret i Læseruden, men hvis du åbner mailen
i sit eget vindue lader vedhæftninger sig fjerne

--
Kind regards
Lars Klintholm

Fra : Thïngmand

Dato : 03-10-05 11:48

Godt tip, men jeg ville foretrække om det kunne køre automatisk!

--
Thïngmand
www.thingmand.dk