Intellistation kan ikke boote?
Fra : nejtilspam@sol.dk

Dato : 28-09-05 22:31

Hej,
jeg har et IBM IntelliStation M-Pro bundkort med dual-Slot1 og SCSI,
model 6889, mener jeg (kræver off-chip L2-cache, max 600MHz).
Den vil ikke boote fra næsten alt, hverken diskette, CD, IDE-harddisk
eller SCSI-harddisk - alle virker i andre maskiner.

Dog vil den godt boote fra ROM-opdateringsdisketten?! Både i
ROM-recovery-mode (dipswitch) og ren mode. Disketten er NUKT43A.

Jeg kan ikke se nogen boot-rækkefølge i BIOS. Både dansk og
amerikansk bios er afprøvet. Virustjek er prøvet koblet til og fra.
Disketteløs drift er prøvet koblet til og fra. SCSI-controller er
prøvet koblet til og fra. Ethernet er prøvet koblet til og fra. Jeg
har prøvet med 2 cpu og 1+dummy.

Det eneste der sker er at den skriver (omtrent) "styresystem ikke
fundet"

Hvad kan der være galt, og hvad kan man gøre ved det ?