mange tak for svaret jeg vil tage et print og snakke med deres chef.
Thomas
"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:433e8d32$0$49009$14726298@news.sunsite.dk...
> Thomas Pedersen wrote:
>> De ville fanme ikke tage min retur fordi den have været åbent.
>> så jeg sider med den her hjemme og skal se hvad jeg så kan bruge den
>> til. jeg mener nu at de skal tage den tilbage og give mig penge eller
>> en tilgode selv.
>> Er det ikke rigtigt ??
>> eller er det mig der er forkert på den
>
> Ja, der er da noget galt. Aldi kører med 30 dages returret, og de plejer
> altid at tage tilbage uden nogen spørgsmål overhovedet. Jeg ville forlange
> at snakke med chefen.
>
> Hvis du kigger på deres hjemmeside
>
>
www.aldi.dk
>
> under ALDI-princippet, skriver de selv:
>
> Vi siger tak for din loyalitet. Derfor tager vi også varer tilbage uden
> diskussion og refunderer pengene, hvis du har købt en vare, som af en
> eller anden grund ikke lever op til dine forventninger.
>
> Hvordan skal man finde ud af om en hardwaredims lever op til
> forventningerne uden at have åbnet og afprøvet?? Tja...
>
> Og under deres ALDI-garanti finder man:
>
> Kære kunde!
> Hos ALDI kan du returnere dine varer senest 1 måned efter købet - mod
> forevisning af kassebon og uden nogen form for forklaring. Denne returret
> gælder for alle varer, der ikke er levnedsmidler. Du får naturligvis dine
> penge tilbage.
>
> Køber du en ALDI Aktuelt-vare med producentgaranti, medfølger der et
> garantibevis. Hvis du senere får behov for hjælp, bedes du benytte dig af
> producentens kundeservice. Derfor skal du gemme både kassebon og
> garantibevis.
>
> Dine juridiske rettigheder som forbruger (krav på udbedring af
> manglen/omlevering, ophævelse af købet, afslag i prisen, krav på
> skadeserstatning eller erstatning for afholdte udgifter) begrænses ikke af
> disse garantier.
>
> Så der er ingen tvivl om at du er blevet behandlet forkert. Print
> ovennævnte ud og smid det i hovedet på dem, hvis de stadig stiller sig på
> bagbenene.
>
>