telefoni via internet nu på GALNET
Fra : Preben Kaas

Dato : 28-09-05 13:49

Så kom det endelig.
Galnet tilbyder nu telefoni via internettet.
Det lyder godt nok til at være billigt.
Er det også det i sammenligning med andre antenneforeninger?
Jeg kan i hvert fald spare ca. 50% i forhold til mit nuværende abb.
hos TELE2

mvh
Preben
www.prebenkaas.dk

Fra : Frank

Dato : 28-09-05 21:59

Hej

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Galnet tilbyder nu telefoni via internettet.

Laver de det selv eller har de nogle til det?

Mvh
Frank

Fra : BSV

Dato : 29-09-05 23:26

> Laver de det selv eller har de nogle til det?

De laver det selv.

MVH
bsv