netværks harddisk
Fra : Ole Madsen

Dato : 27-09-05 03:20

er der nogen der har erfaringer med netværks harddiske? jeg tænker på at
købe en, er der meget man skal sætte sig ind i for at kunne bruge den,
eller er det bare plug and play?

Ole

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 27-09-05 05:00

"Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har erfaringer med netværks harddiske? jeg tænker på at
> købe en, er der meget man skal sætte sig ind i for at kunne bruge den,
> eller er det bare plug and play?
>
> Ole

Maxtor's Shared Storage er i hvertfald rigtig gode - nemme at sætte op via
simpelt netværksinterface

Kører yderst stabilt

Mulighed for at oprette brugere med forskellige rettigheder alt efter
bruger/password

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ole Madsen

Dato : 27-09-05 06:13

Brian S. Jensen wrote:

> [...]
> simpelt netværksinterface
>
> Kører yderst stabilt
>
> Mulighed for at oprette brugere med forskellige rettigheder alt efter

Jeg har forsøgt at finde maxtor i edbpriser i den version, men den er
der ikke, hvor har du købt din?

Ole

Fra : Ricko.

Dato : 27-09-05 08:00

> Jeg har forsøgt at finde maxtor i edbpriser i den version, men den er der
> ikke, hvor har du købt din?
>
> Ole
Er det dette du søger
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=305&Sort=Wanted&Parent=50&Soegeord=Maxtor%27s+Shared+Storage

Fra : Åge

Dato : 27-09-05 08:53

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det dette du søger

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=305&Sort=Wanted&Parent=50&Soegeord=Maxtor%27s+Shared+Storage

Bilka har i denne uge en Siemens (160 GB) til omkring 1300 kr.

Fra : Ole Madsen

Dato : 27-09-05 09:06

Ricko. wrote:

> Er det dette du søger
> http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=305&Sort=Wanted&Parent=50&Soegeord=Maxtor%27s+Shared+Storage

tak skal du have, ved du noget om den kan bruges i et netværk med pc og
mac? på deres produktside står der kun pc, men kan det virkelig passe?

Ole

Fra : Ricko.

Dato : 27-09-05 09:23

> tak skal du have, ved du noget om den kan bruges i et netværk med pc og
> mac? på deres produktside står der kun pc, men kan det virkelig passe?
>
> Ole
Der må jeg desværre melde pas.

Fra : Åge

Dato : 27-09-05 10:11

> "Ole Madsen" <o-madsen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=305&Sort=Wanted&Parent=50&Soegeord=Maxtor%27s+Shared+Storage

> Der må jeg desværre melde pas.

Hvis du søger på produktnavn mv. på Google, kan du finde en Siemens
PDF-beskrivelse.
Den kører kun FAT32, så den skal ikke bruges til images af dvd'er...