Erfaringer med Cathay Pacific?
Fra : Michael

Dato : 26-09-05 18:24

Hej,

Skal muligvis med Cathay Pacific til Thailand, og ville lige høre om
der er nogen der har erfaringer med dem?

- hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

Fra : Aksel

Dato : 26-09-05 20:13

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
> sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

For ca. 10 år siden var Cathay kendt for meget højt serviceniveau, jeg har
desværre ikke rejst ed dem siden.

Hilsen Aksel

Fra : Rune Christiansen

Dato : 26-09-05 20:59

"Michael" <noname@no.com> wrote in message
> [...]
>
> - hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
> sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

Før i tiden var de kendt som et af verdens bedste flyselskaber med hensyn
til service osv.

Men nu til dags, er det som alle de andre selskaber, hverken værre eller
bedre.

Fra : Henning

Dato : 26-09-05 21:01

On Mon, 26 Sep 2005 19:24:21 +0200, Michael <noname@no.com> wrote:

> [...]
>
>- hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
>sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?
Super, super, super, super! Ok, i forhold til SAS er alt bedre, CP
ligger absolut på højde med Thai og Singapore Airlines.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Anette

Dato : 26-09-05 21:03

"Michael" <noname@no.com>
> [...]
>
> - hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
> sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

Fløj til Australien med dem for et par år siden. Helt i klasse med SIA, SAS
og Thai - mindst. Kan absolut ikke finde noget at udsætte på dem, og jeg er
da ellers ok til at brokke mig

God tur.

Anette

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 26-09-05 22:19

"Anette" <as@noway.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> SAS
> og Thai - mindst. Kan absolut ikke finde noget at udsætte på dem, og jeg

Fløj med dem sidste år, og det var verdensklasse! Øjensynligt er de lige
blevet kåret til verdens bedste flyselskab:
http://www.guidebogen.dk/content/view/17/2/

Fra : Henning

Dato : 27-09-05 06:51

On Mon, 26 Sep 2005 19:24:21 +0200, Michael <noname@no.com> wrote:

>Hej,
>
>Skal muligvis med Cathay Pacific til Thailand, og ville lige høre om
>der er nogen der har erfaringer med dem?

Husk forresten at melde dig ind i deres "bonusklub" - det giver den
store fordel at du 24 timer før afgang kan gå på nettet og
forhåndsreservere dine sæder, samt at du kommer forrest i køen ved
check-in

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-09-05 09:58

Michael <noname@no.com> skrev....

> - hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
> sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

Cathay er et glimragende flyselskab. Sammenlignlige med Thai og
Singapore.

Du må endelig ikke nævne SAS i den sammenligning. SAS er en god
familiebil, mens de andre snarere er mellemstor luksusbil.

Fra : Jan Vous

Dato : 28-09-05 16:17

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du må endelig ikke nævne SAS i den sammenligning. SAS er en god
> familiebil, mens de andre snarere er mellemstor luksusbil.

Du mener vil en brugt familiebil.........

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-09-05 22:18

"Jan Vous" <Jan@Vous.dk> skrev....

> Du mener vil en brugt familiebil.........

Jeg tillader mig at mene hvad jeg lyster. Har du en anden mening så
præsentér den venligst som din egen.

Fra : ST

Dato : 28-09-05 22:15

On Mon, 26 Sep 2005 19:24:21 +0200, Michael wrote:

> [...]
>
> - hvordan er servicen, pålidligheden, komfort og ikke mindst
> sikkerheden ifht. f.eks. SAS, Thai Airways og Singapore?

Wauu, der er nogle rigtig søde unge asiatiske stewardesser ombord, glæd
dig.
Mvh
Torben