Boller - hvad gik galt?
Fra : Heidi Rydgren

Dato : 25-09-05 13:53

Jeg har fornyligt opdaget et bage-gen godt gemt et eller andet sted i
knolden på mig

Igår skulle det så være - der skulle bages boller til madpakken i næste
uge... Men ak og ve - det gik fint lige indtil bollerne kom ud af ovnen og
skulle af bagepapiret!
De (bollerne) ville bare ikke af det hersens bagepapir! Jeg har møjsommeligt
stået og pillet, pillet og pillet bagepapir af de 14 boller, mens jeg
spekulerede over hvad der kunne være gået galt?!?!?!

Nogle, der har et bud ?

Heidi

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-09-05 13:56

Heidi Rydgren skrev:

> Jeg har møjsommeligt stået og pillet, pillet og pillet bagepapir
> af de 14 boller, mens jeg spekulerede over hvad der kunne være
> gået galt?!?

Er du i et øjebliks distraktion kommet til at gribe rullen med madpapir
i stedet for den emd bagepair?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 25-09-05 16:27

Ja, søreme så... Har lige nærstuderet den svenske forpakning med
"smörgaspapir" og må jo erkende, at mit svenske ikke helt holder
Det var altså madpapir og jeg kan oplyse, at det virker ikke...

Heidi**

Fra : Inger

Dato : 25-09-05 18:46

Heidi Rydgren wrote:
> Ja, søreme så... Har lige nærstuderet den svenske forpakning med
> "smörgaspapir" og må jo erkende, at mit svenske ikke helt holder
> Det var altså madpapir og jeg kan oplyse, at det virker ikke...

*LOL*

Fra : Nette

Dato : 25-09-05 20:58

"Heidi Rydgren" skrev

> Ja, søreme så... Har lige nærstuderet den svenske forpakning med
> "smörgaspapir" og må jo erkende, at mit svenske ikke helt holder
> Det var altså madpapir og jeg kan oplyse, at det virker ikke...

*LOL* din stakkel. En anden gang, så kan det nogen gange hjælpe at pensle
lidt vand på papiret. Så er det nemmere at få af.
Ja, altså IKKE fordi jeg har erfaring med det mht. til boller og
smørrebrødspapir, men fordi det også virker godt til hjemmebagte
lagkagebunde.

Nette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-09-05 19:27

"Heidi Rydgren" <FJERN_DETTEheidi_news@FJERN_landligt.dk> writes:

> Ja, søreme så... Har lige nærstuderet den svenske forpakning med
> "smörgaspapir" og må jo erkende, at mit svenske ikke helt holder
> Det var altså madpapir og jeg kan oplyse, at det virker ikke...

Jeg har set en lave tricket med en stor bradepandekage med masser af
frugt og flødeskum. Det så altså sjovt ud.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 26-09-05 11:04

Heidi Rydgren wrote:
> Ja, søreme så... Har lige nærstuderet den svenske forpakning med
> "smörgaspapir" og må jo erkende, at mit svenske ikke helt holder
> Det var altså madpapir og jeg kan oplyse, at det virker ikke...

Så på den positive side: det er sidste gang i dit liv, du har brugt
madpapir istedet for bagepapir

Og så fik vi andre jo lige en påmindelse om at se os for.

Ebbe

Fra : Heidi Rydgren

Dato : 27-09-05 17:49

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message
Heidi Rydgren wrote:
> [...]

madpapir istedet for bagepapir

Og så fik vi andre jo lige en påmindelse om at se os for.

-------
Jada... Hermed er advarslen bragt til jer alle - lad nu være med at bruge
madpapiret

Heidi **