Fodvarmer
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 17:29

Der er vist gået noget galt i Hr. Andys programmering. Eller det det min
programmering der er galt på den?

Så vidt jeg er informeret, er det kæledyrene der varmer ejerens fødder ved
at ligge på dem hvor som helst og når som helst.

Men ikke Andy...

Andy kommer til mig for at få varmet sine små tæer og "fingre", når han har
hængt længe nok i vinduet og er blevet godt kold om fusserne. Så putter han
sig ind til mig, og lægger de poter der er koldest ind i min hånd. Så skal
han have varmet tæer. Når fusserne er blevet varme nok, flytter han dem
igen, eller skifter dem ud med næste hold, som også lige skal varmes lidt.
Tidligt i morges kom han, efter en god time i vinduet, og skulle have varmet
to isklumper. Det kolde gys *s*

Jo, Andy forstår at udnytte sin slave. *G*

Tina

Fra : Allan

Dato : 24-09-05 17:32

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> varmet
> to isklumper. Det kolde gys *s*
>
> Jo, Andy forstår at udnytte sin slave. *G*

Uhh Skønne Andy
Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 19:18

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERN_com> skrev i en meddelelse

> Uhh Skønne Andy

Selvsamme "Skønne Andy" har lige præsteret at slikke på knap 2 kilo
tomater - alle tomaterne fik en tur med tungen. Godt at marsvinene godt kan
lide tomater

Tina

Fra : Leyna

Dato : 25-09-05 23:23

On Sun, 25 Sep 2005 20:18:02 +0200, "Tina A." <wunjo ( a )
webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Selvsamme "Skønne Andy" har lige præsteret at slikke på knap 2 kilo
>tomater - alle tomaterne fik en tur med tungen. Godt at marsvinene godt kan

Årh du er vel ikke sart? *GGG*
Så længe han ikke har bidt af nogle af dem!

Mini, min nu desværre afdøde kat, præsterede at bide hul i en pose
toastbrød og tage en bid af ALLE skiverne. Katte *SUK* Man MÅ bare
elske dem!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Saxtorph

Dato : 27-09-05 22:19

> Mini, min nu desværre afdøde kat, præsterede at bide hul i en pose
> toastbrød og tage en bid af ALLE skiverne. Katte *SUK* Man MÅ bare
> elske dem!
> --
Minder lidt om den kat vi havde som barn... min mor havde lige sat to
nybagte leverpostejer til afkøling på køkkenbordet uden opsyn!... da hun en
lidt senere vender tilbage for at se til dem var hele den ene bakke tom samt
slikket lidt på toppen af nummer to leverpostej..... vi fik ikke leverpostej
den dag
suk !

Carina

Fra : Kate

Dato : 30-09-05 07:40

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> Mini, min nu desværre afdøde kat, præsterede at bide hul i en pose
> toastbrød og tage en bid af ALLE skiverne. Katte *SUK* Man MÅ bare
> elske dem!

Jeps Mowgli lavede nummeret med en pose kryddere, alle var mere
eller mindre bidt i stumper og stykker. Der var lige nogle dage hvor
kaninen fik meget brød

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Leyna

Dato : 25-09-05 09:05

On Sat, 24 Sep 2005 18:28:44 +0200, "Tina A." <wunjo ( a )
webspeed.dk> wrote:

>Så putter han
>sig ind til mig, og lægger de poter der er koldest ind i min hånd. Så skal
>han have varmet tæer.

Du er heldig. Når Samson har fået rigtigt kolde poter, så kommer han
og putter sig ind til halsen af mig og så varmer han fusser der.
BRrrrrrrr...

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 25-09-05 09:50

> [...]
varmet
> to isklumper. Det kolde gys *s*
>
> Jo, Andy forstår at udnytte sin slave. *G*

Havde engang en hankat, som også skulle have varmet fusser. Han kom gerne
når man lå og sov, så skulle han ind under dynen og så proppede han alle 4
hjul ind på maven af mig *gyyyyyyyyyyyyys* årh manner det var koldt *G*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-09-05 14:13

In article <43366460$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Joan van der
Wehle-Jensen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> Han kom gerne
> når man lå og sov, så skulle han ind under dynen og så proppede han alle 4
> hjul ind på maven af mig *gyyyyyyyyyyyyys* årh manner det var koldt *G*

Hihi - jeg sad lige og ventede på, at netop den version kom. Og ja,
selv indendørskatte kan få utrolig kolde fusser

--
Knus fra Ann R

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-09-05 18:33

> [...]
varmet
> to isklumper. Det kolde gys *s*
>
> Jo, Andy forstår at udnytte sin slave. *G*

Hej
Jeg har en af samme slags. Min 10 år gamle Beasty skal hver aften (og nat!)
ligge med, helst alle 4 poter i eller ovenpå min hånd. Sådan sover hun hver
eneste nat.
Nogen gange forsøger hun at lægge poterne ovenpå vores hunds poter, det ser
sjovt ud
Hilsen Vibeke
Battlefield´s

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 19:22

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hver
> eneste nat.
> Nogen gange forsøger hun at lægge poterne ovenpå vores hunds poter, det

Årh, hvor kært

Her skal Andy af og til "holde i hånd" om natten. Det er som regel hvis han
er blevet slemt forskrækket i løbet af dagen. Så lægger han den ene forpote
ind i min hånd, og så skal jeg lukke min hånd lidt sammen. Så har han det
helt vidunderligt. Han insisterer på at "holde i hånd", og vender jeg mig om
på den anden side, så tusser han med, for holde i hånd, dét skal han

Tina