frokoble blæser på Ati Radeon Vivo
Fra : Jan

Dato : 07-06-01 20:38

Hejsa, syntes at blæseren på mit Radeon Vivo 64 mb larmer af h....... til,
så ville lige høre om det er farligt at koble den fra hvis kortet ikke er
overclocket.

Takker og Hygger

Fra : dion

Dato : 07-06-01 21:59

I run my Radeon 32 DDR with disconnected fan. My PC is in a relatively cool
place and I dont play action games.
I have installed Raid on tweaker (downloaded from www.rage3d.com/radeon.
With the overclock features, I screw core frequency down from 164 to 140
MHz.
I have experienced no problems so far (about 1 month).

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 07-06-01 22:45

Det skulle ikke være noget problem... blæseren er der vist bare for
syns skyld.. men det er selvf. på eget ansvar..

Mvh. Henrik

On Thu, 7 Jun 2001 21:37:43 +0200, "Jan"

Fra : Jan

Dato : 08-06-01 13:01

Oki takker for svarene :)
Ser lige om jeg tør .....

Hygge

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 08-06-01 17:36

"Jan" <janimal@mail.trillegaarden.dk> wrote:

>Oki takker for svarene :)
>Ser lige om jeg tør .....

Ellers kan du overveje at skifte blæseren ud med en mere støjsvag. Jeg
har selv købt en Global Win FA420 [1], samt en 12 V -> 7 V adapter
[2]. Den siger ingenting!

PS: Garantien på grafikkortet ryger selvfølgelig.

[1] http://www.studiedata.dk/product.asp?product=62&page=1
[2] http://www.studiedata.dk/product.asp?product=115&page=1
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 08-06-01 19:27

Jan skriver:

> Oki takker for svarene :)
> Ser lige om jeg tør .....

Jamen så lad os høre hvordan det går, jeg overvejer også at frakoble
blæseren på mit 32 MB SDR.

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen