P4 prescott 3.0ghz og varme
Fra : ole møjdal

Dato : 23-09-05 23:19

Hej jeg har en p4 prescott 3.0ghz i min maskine,
og så ville jeg lige høre om i kunne fortælle mig
hvilken temperatur den arbejder bedst ved??

og er der lavet et program der kan måle temperaturen??

håber i kan give mig et svar

mvh. ole

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 24-09-05 20:02

On Sat, 24 Sep 2005 00:19:00 +0200, "ole møjdal" <hej@hej.dk> wrote:

> [...]
>hvilken temperatur den arbejder bedst ved??
>
>og er der lavet et program der kan måle temperaturen??

pc wizard ser jeg temperaturen i, min ligger lige nu på 47grader når
jeg spiller kommer den en del højere op ved ikke hvor meget det er
svært at måle da den falder lynhurtigt når man lukker spillet ned men
den kører med en mist køler med papstblæser på

Fra : Rado

Dato : 25-09-05 10:29

On Sat, 24 Sep 2005 00:19:00 +0200, "ole møjdal" <hej@hej.dk> wrote:

>Hej jeg har en p4 prescott 3.0ghz i min maskine,
>og så ville jeg lige høre om i kunne fortælle mig
>hvilken temperatur den arbejder bedst ved??

Den bedste CPU temperatur er altid den laveste, jo varmere
temperaturen er i gennemsnit, jo kortere tid holder den. Ydeevnen
bliver næppe påvirket af temperaturen, bortset fra hvis den bliver så
varm at den lukker ned.

>og er der lavet et program der kan måle temperaturen??

Du kan hente Everest Home Edition gratis her:

http://www.lavalys.hu/index.php

Kig under PC > Sensorer

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : ole møjdal

Dato : 29-09-05 18:40

"ole møjdal" <hej@hej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilken temperatur den arbejder bedst ved??
>
> og er der lavet et program der kan måle temperaturen??

Hej mange tak for jeres svar min cpu ligger på 41 grader
efter 12-14 timers brug (ikke spil) så det må jo være godt nok :)

mvh. Ole