ekstern kortlæser med VGA-out?
Fra : Troelsb

Dato : 23-09-05 08:18

Hejsa, findes der eksterne kortlæsere med VGA-out, således at man bare kan
tage sit SD-kort og sætte i kortlæseren og den derefter laver slideshow i
fuld opløsning?

mvh

Troels

Fra : Henning

Dato : 23-09-05 08:36

On Fri, 23 Sep 2005 09:17:31 +0200, "Troelsb"
<TroelsfilmNOMOTHERFUCKINGSPAM@post.cybercity.dk> wrote:

>Hejsa, findes der eksterne kortlæsere med VGA-out, således at man bare kan
>tage sit SD-kort og sætte i kortlæseren og den derefter laver slideshow i
>fuld opløsning?

Hvorfor ikke "video out", så du kan se det på tv-skærmen i stedet? Den
har Aldi stadig liggende til 249,- incl. fjernbetjening.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Troelsb

Dato : 23-09-05 09:23

"Henning" <nomail@all.invalid> wrote in message

> Hvorfor ikke "video out", så du kan se det på tv-skærmen i stedet? Den
> har Aldi stadig liggende til 249,- incl. fjernbetjening.
>

> Henning
> hsb(at)image.dk

pga den højere opløsning

Troels

Fra : Rado

Dato : 25-09-05 10:38

> [...]

>tage sit SD-kort og sætte i kortlæseren og den derefter laver slideshow i

Visse DVD afspillere kan læse SD kort, det er en smart kombiløsning
hvis man alligevel skal have en ny DVD. Har set dem helt ned til 3-400
kr, (Aldi).

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Troelsb

Dato : 25-09-05 23:29

igen er det den højere opløsning jeg leder efter - ikke TV-opløsning, men
SVGA

mvh
Troels