Cybercity
Fra : jane

Dato : 22-09-05 17:31

Tænker på at skifte fra Tele2, så derfor.

Hvordan funger Cybercity i dag? Er der nogen problemer med at komme på
nettet fra tid til anden, eller funger det bare?

Er deres regninger korrekte ?

Jeg spørger fordi Tele2 kan slet ikke finde ud af at udskrive en korrekt
faktura, har en masse bøvl med dem.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Peter T.

Dato : 23-09-05 08:22

jane ristede følgende runer:

> Tænker på at skifte fra Tele2, så derfor.

God ide.

> Hvordan funger Cybercity i dag? Er der nogen problemer med at komme på
> nettet fra tid til anden, eller funger det bare?

Det fungerer fint.

> Er deres regninger korrekte ?

Ja.

> Jeg spørger fordi Tele2 kan slet ikke finde ud af at udskrive en korrekt
> faktura, har en masse bøvl med dem.

Jeg har en ven, som også hedder Jane, der, for 4-5 dage siden, skiftede fra
tele2 til cybercity pga. horribelt fakturabøvl (som hun stadig kæmper med).
Pudsigt sammentræf. :)

--
Peter T.

.... Rigtige mænd har 2 klip i kørekortet

Fra : jane

Dato : 23-09-05 14:15

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in

> jane ristede følgende runer:

> Jeg har en ven, som også hedder Jane, der, for 4-5 dage siden,
> skiftede fra tele2 til cybercity pga. horribelt fakturabøvl (som hun
> stadig kæmper med). Pudsigt sammentræf. :)

Ja det må du nok sige.

Jeg opgraderede min linje den 5-3-05 fra 1o24/256 til 2048/128 og
modtager så en faktura den 23-5-05 som er helt korrekt og hvorpå der står
at jeg skal betale for ADSL 2048/128 og jeg betaler.

Så har jeg nu modtaget en faktura hvor jeg skal betale for en 2048/256.
Jeg ringer så til dem, det hjælper ikke noget, skrev så til dem, den 14
sep, sendte en kopi af brevet pr mail til dem, men høre ikke noget før i
dag, hvor jeg modtager et brev, og hvor de skriver, at jeg aldrig har
haft en ADSL 2048/128 og jeg skal betale for en 2048/256.

Det er utroligt, at de efter så lang tid, kan komme med en sådan påstand,
når jeg hele tiden har betalt for en 2048/128 som jo tydelig fremgår af
deres egne fakturaer, hvis de gad at gå tilbage kikke efter.

Jeg er s.. måløs, at et firma kan have så meget rod i deres bogholderi.

Så nu skifter jeg til Cybercity

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas Jensen

Dato : 23-09-05 11:51

jane wrote:

> Jeg spørger fordi Tele2 kan slet ikke finde ud af at udskrive en korrekt
> faktura, har en masse bøvl med dem.

Bare rolig - Du slipper ikke for faktura bøvl bare fordi du opsiger dit
internet hos dem.

De sender stadig "venlige" hilsener til min kone her 2 år efter hun
opsagde sin telefon hos dem.

Fra : Hornbech

Dato : 10-03-06 10:17

On Thu, 22 Sep 2005 16:30:51 GMT, jane <nokvin@FJørnDættehotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Er deres regninger korrekte ?
>
>Jeg spørger fordi Tele2 kan slet ikke finde ud af at udskrive en korrekt

Det virker bare med Cybercity, Jeg har haft dem i nu 2 år og der har
kun været en enkelt formiddag hvor det var nede, og det var dagen
efter stormen sidste år og det kan man jo ikke lige sige at det er
deres fejl.

Mvh
René

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-03-06 10:34

Du kan roligt skifte, har selv oprettet en forbindelse for 1½ måned siden,
og har ikke fortrudt.

Det kører perfekt, dog opdatereres deres binaere newsserver 2 gange i
døgnet....

Har så heldigvis en stofanet forbindelse ved siden af, som backup
forbindelse...

Tele2 er et fusker foretagene, fatter ikke, at det ikke er blever lukket for
længe siden...

/A

Fra : Allan Nielsen

Dato : 10-03-06 15:18

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse...
>
> Tele2 er et fusker foretagene, fatter ikke, at det ikke er blever lukket

Jeg skal hilse og sige at CC ikke er meget bedre. Deres internet er stabilt,
men desværre er deres regningsservice det ikke. jeg har nu 2 gange fået
lukket mit internet fordi jeg "ikke havde betalt".
Sagen var bare, at der VAR betalt. Jeg faxede dem dokumentationen, og
alligevel tog det begge gange 14 dage før de åbnede linien.... Den ene gang
kom der pludseligt en "teknisk fejl", der "først kunne løses efter
weekenden". Blah
CC er ikke en skid bedre en Tele2, de har bare et bedre rygte.

Surt opstød slut :)

Mvh
Allan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-03-06 17:07

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> forbindelse...
>
> Tele2 er et fusker foretagene, fatter ikke, at det ikke er blever lukket

Jeg har haft tele2 et års tid, og der var ikke nogen store problemer, der
var heller ikke så meget bøvl da jeg opsagde aftalen.

jeg blev dog lidt utryk når der var nogle tele2 sælger på det lokale posthus
der prøvede at spørge ind og sælge abonnementer. Det er sku latterligt.