Cuba ???
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 23:27

Er der nogen der ved om man kan leje Motorcykel på Cuba og er der nogen
adrs. link
--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : BSV

Dato : 22-09-05 18:23

"P.E." <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om man kan leje Motorcykel på Cuba og er der nogen
> [...]

Jeg har godt nok aldrig set det, men prøv at skrive til dem her.

http://www.cuba-travel.com.mx/english/rent%20car/cubacar%20agencies.htm

MVH
BSV

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 22:18

De ved ingen ting om noget som helst :)

Men jeg kan reseverer en bil osv.

Andre har i set en MC på Cuba eller findes de slet ikke derovre

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : BSV

Dato : 26-09-05 07:35

> [...]
> De ved ingen ting om noget som helst :)
>
> Men jeg kan reseverer en bil osv.
>
> Andre har i set en MC på Cuba eller findes de slet ikke derovre

Tænkte det nok det er meget normalt at de ikke ved nogetsomhelst: Men jeg
har aldrig set det de mange gange jeg har været der, kun udlejning af
crossmc til små lokale ture.
Jeg tror heller ikke det findes, fordi cubanerne forstår ikke hvorfor
turisterne gider fise rundt på en MC når de kan få en bil.

MVH
BSV