Bærbar til spil
Fra : Laskedyret

Dato : 21-09-05 22:58

Hejsa

min gamle fatter skal bruge en bærbar som han især skal bruge til red alert
og lidt andre spil i den stil.

Den skal have 15" skærm

Hvilke krav skal man stille til grafikkort, CPU og rammængde

Evt nogen som har set et godt tilbud som passer til dette.

På forhånd takker

Mvh

Jesper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-09-05 21:43

Laskedyret wrote:
> min gamle fatter skal bruge en bærbar som han især skal bruge
> til red alert og lidt andre spil i den stil.
> Den skal have 15" skærm
>
> Hvilke krav skal man stille til grafikkort, CPU og rammængde

Hvis den ikke skal kunne afvikle kraftigere spil eller spil der
bruger mere 3D, så vil jeg mene at en Celeron 1.3GHz med 256MB
RAM og shared grafikkort kan klare det. Skal den derimod også
kunne afvikle lidt 3D i fornuftig kvalitet, så vil jeg se efter
en bærbar med Centrino processor, min. 512MB RAM og et dedikeret
grafikkort fx Radeons 9700, X600 eller Geforces 6600...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-09-05 21:45

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Hvis den ikke skal kunne...

Åh, nu fik jeg svaret inden jeg opdagede at du har postet i en
forkert gruppe. Brug venligst news:dk.edb.hardware.baerbar
fremover, kig evt. gruppen igennem der er garanteret svaret op
til flere gange på dette spørgsmål.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund