hvordan kan man være så ond?
Fra : myggen

Dato : 21-09-05 14:34

Jeg faldt lige over denne artikel på tv2..

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2899459&forside

jeg har simpelthen ikke forståelse for at nogen kan være så ond og
modbydelig overfor et levende væsen. Og så endda et dyr der på ingen måde
har mulighed for at sige fra.
Det piner mig hver eneste gang jeg læser eller hører om dyr (alle dyr), der
er blevet mishandlet, og det skærer bare så dybt i en, ved tanken om hvordan
den har kæmpet for at komme fri. Stakkels lille kat..

Trine

Fra : Helle

Dato : 21-09-05 16:12

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er blevet mishandlet, og det skærer bare så dybt i en, ved tanken om
> hvordan den har kæmpet for at komme fri. Stakkels lille kat..

Jeg hader, hader, HADER dig grusomme mennesker som gør sådan noget! Hvordan
kan de gøre det? helt ærligt!! Stakkels dyr.
Hver eneste gang jeg ser et indlæg med en sådan overskrift beslutter jeg mig
for, at jeg IKKE vil klikke på linket fordi det gør mig noget så frygtelig
ondt at læse, men jeg kan alligevel ikke lade være.. jeg fatter ikke nogen
kan være sådan.
Jeg kan ikke engang slå en flue eller en edderkop ihjel med en fluesmækker -
synes sq det er synd. Bare fordi man ikke lige kan lide dens udseende så
skal den slåes ihjel?! ja ja, det er bare mig der er overfølsom og hvis
nogen virkelig ønsker at slå katte og hunde ihjel fordi de har set sig sur
på dem, så kunne de da i det mindste skyde dyret ell. så det er overstået
omgående.
De frygtelige mennesker der står bag har sikkert stået og moret sig... puha,
jeg bliver så ARRIG!

Og i alt imens trisser mine små dejlige misser rundt om benene på mig og
kræver kæl og jeg kan ikke lade være med at tænke på, at de slet ikke aner
hvad der foregår ude i verden og hvor heldige de er at de ikke får lov at
komme ud.

Endnu en grund til at mine katte ALDRIG får lov at komme ud - det er for
farligt.

Er temmelig flov over at være menneske når man læser sådanne artikler om
hvad vores rase kan finde på..

Mvh Helle

Fra : @

Dato : 21-09-05 23:13

Hejsa

De burde få samme behandling!! Jeg fatter simpelthen ikke at nogen kan være
så modbydelige.

Kunne det ikke være nogen fra den skole, som kunne have gjort det - Hvis den
har færdes omkring skolen....???

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 22:00

"@" <interFJERN@netbruger.dk> skrev i en meddelelse news:j9jYe.68532

> Kunne det ikke være nogen fra den skole, som kunne have gjort det - Hvis
den
> har færdes omkring skolen....???

Det kunne det sikkert, da der er omkring 900 elever på skolen, men det er jo
ikke til at vide, før politiet evt. finder ud det.

Katten har færdes meget omkring skolen. Vores søn i 6. klasse fortæller at
han og hans kammerater, har snakket og kælet med den i frikvarterene.

Stakkels kat og stakkels kattens ejer.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 17:19

"myggen" <trine@pixiemachine.com> skrev i en meddelelse news:4331614f$0

> Jeg faldt lige over denne artikel på tv2..
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2899459&forside

Sikke en forfærdelig historie- endnu engang.

Forhørte mig lidt om katten, hos vores børn, da den tilsyneladende er fundet
på "vores" skole. Jeg tror endda, at jeg har hilst på katten en dag, da jeg
satte vores børn af foran skolen, sød og kælen lille kat.
Det er vores søns 4.klasse og deres lærer, der har fundet katten og anmeldt
det til politiet, er jeg lige blevet oplyst om i dag, da vores søn kom hjem
og berettede noget om en kat, lige efter at jeg havde læst denne tråd....

Vores 4 katte må også vænnes til, at være indekatte ( evt. med løbegård ),
når vi på et tidspunkt flytter til byen igen. Et halsbånd eller en
øretatovering, er jo åbenbart ikke nok til, at sikre ens kattes sikkerhed.

Det er dog trist, at det er blevet en hel alm. ting efterhånden, at
mishandle mindre husdyr, som katte og kaniner m.m.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt:

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 21-09-05 18:41

"Buffy" == Buffy <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> writes:

> [...]

> fundet katten og anmeldt det til politiet, er jeg lige blevet oplyst
> om i dag, da vores søn kom hjem og berettede noget om en kat, lige

Sig lige til hvis der kommer noget mere frem. Jeg har boet i Visborg
indtil sidste efterår, og jeg vil da gerne vide om det er nogen jeg
kender der har stået bag.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-05 21:08

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> Sig lige til hvis der kommer noget mere frem. Jeg har boet i Visborg
> indtil sidste efterår, og jeg vil da gerne vide om det er nogen jeg
> kender der har stået bag.

Skal nok holde ørerne åbne, om de finder ud af, hvem der står bag
mishandlingen....
Det var vist i forgårs, at de fandt katten.

Der har vist været en artikel i Nordjyske, men den avis holder vi ikke. Det
kan være, at der står noget i lokalaviserne i næste uge. TV2 Nord ser vi
heller ikke...

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: