Endelig et relevant Aldi-link
Fra : Henning

Dato : 21-09-05 12:49

Denne gang kom jeg før Esben - endda med et relevant link
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
(Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Hans

Dato : 21-09-05 12:52

Henning wrote:
> Denne gang kom jeg før Esben - endda med et relevant link
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
> (Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

Kunne vi ikke godt slippe for disse indlæg her i gruppen, da de basalt set
er OT.

Nu er de altså ikke sjove længere.

Hans

Fra : Henning

Dato : 21-09-05 13:15

On Wed, 21 Sep 2005 13:52:23 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Kunne vi ikke godt slippe for disse indlæg her i gruppen, da de basalt set
>er OT.
>
>Nu er de altså ikke sjove længere.

Enig, men denne gang er det et relevant link - tv-kort,
hardwaredecoder, memorymoduler, kabelkit.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Hans

Dato : 21-09-05 13:25

Henning wrote:

> Enig, men denne gang er det et relevant link - tv-kort,
> hardwaredecoder, memorymoduler, kabelkit.

Nej - Indlægget er produktinformation (reklame) hvilket absolut ikke hører
hjemme her, men derimod kun i opslagsgrupperne.

FUT: dk.admin.netikette

Hans

Fra : LL

Dato : 21-09-05 17:18

> Nu er de altså ikke sjove længere.

Det er sjovt du siger det - det sagde jeg også for snart noget tid siden,
og
blev "høvlet" ned af alle de der syntes det er sjovt hver gang...

Fra : Ricko.

Dato : 21-09-05 14:16

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
> (Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

Fint så kan jeg endelig få mine gl.vhs. James Bond over på dvd , med denne
http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_39/OFF02.HTM

Fra : Holst

Dato : 21-09-05 14:58

Ricko. wrote:

> Fint så kan jeg endelig få mine gl.vhs. James Bond over på dvd , med denne
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_39/OFF02.HTM

Hvorfor ikke bare købe dem på dvd? Både billed og lyd vil jo være
markant bedre end en overspilning fra VHS.

Fra : Kim

Dato : 21-09-05 15:50

On Wed, 21 Sep 2005 15:58:27 +0200, Holst <newssep05@shelter.dk> wrote:

>Hvorfor ikke bare købe dem på dvd?

F.eks. for at spare penge.

--
Kim

Fra : Janner

Dato : 21-09-05 14:28

Det skider jeg på ... fandme nogen smarte støvler men hvorfor ikke i
størrelse 44 ??

/Jan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-09-05 15:08

Henning skrev:

>endda med et relevant link

Det er ikke en skid relevant at linke til strømpebukser og proteserens
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 21-09-05 17:21

On Wed, 21 Sep 2005 13:48:51 +0200, Henning <nomail@all.invalid>
wrote:

> [...]
>http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
>(Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

hej er der ikke en bedre beskrivelse af tvkortet end den der er på
siden ? tror i at det er et medion ? det plejer de jo at sælge.

jeg vil snart have et nyt nemlig

Fra : michael bs

Dato : 21-09-05 19:13

> [...]
> http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
> (Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

Er det proteserens?

Fra : Rander

Dato : 22-09-05 01:19

Wed, 21 Sep 2005 13:48:51 +0200 brugte Henning 7 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

>Denne gang kom jeg før Esben - endda med et relevant link
>http://www.aldi.dk/OFFER_DK/index.htm
>(Nej, det er ikke affugteren eller trusserne eller symaskinegarnet...)

PIS! Ville ellers gerne have sådan et 1GB-kort, men jeg er på Rhodos i
næste uge...

http://rander.dk (temporarily down!)

Ved at tage hævn bliver en mand lige med sin fjende, men ved at undlade
at tage hævn bliver han ham langt overlegen. (Sir Francis Bacon)