Disney Land
Fra : Bruno Sørensen

Dato : 20-09-05 12:06

Hejsa

Min kone og jeg, samt vores to børn på 3 år og 7 mdr. skal på tur til Disney
Land i uge 40, med ankomst dernede om mandagen. Det vi vil gøre er at kører
hjemmefra søndag formiddag og tage en overnatning på vej nedad. Er der nogen
der har et forslag til en god overnatnings mulighed på vej der nedad,
omkring Belgien evt. nord Frankrig, så der kun er 3-4 timers kørsel tilbage
om mandagen inden ankomst til Disney ??

Venlig hilsen

Bruno

Fra : mcloud

Dato : 20-09-05 17:10

Hej Bruno
Der ligger en by i syd holland der hedder Dordrecht eller noget ligende ,der
er 3-5 timer´s kørsel til Paris og dermed Euro Disney.
Byen har flere dejlige vandrehjem ,hvor en overnatning koster mellem 80-110
kr. med morgenmad og ungerne til en pris som jeg ikke husker.
mvh mcloud

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-05 20:29

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev
> [...]
> Byen har flere dejlige vandrehjem ,hvor en overnatning koster mellem
> 80-110 kr. med morgenmad og ungerne til en pris som jeg ikke husker.

Hvad gør det, når man ikke komme igennem Holland når man køre den lige vej
fra DK til Paris?
Tag evt. en overnatning i Lille (grænsebyen imellem Belgien og Frankrig),
der er flere små steder, hvor man kan få en billig overnatning.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : T.

Dato : 25-09-05 20:04

> [...]
> Tag evt. en overnatning i Lille (grænsebyen imellem Belgien og Frankrig),
> der er flere små steder, hvor man kan få en billig overnatning.

Søren Blom skrev " Hvad gør det, når man ikke komme igennem Holland når man
køre den lige vej
> fra DK til Paris?"
Det kunne være du skulle prøve det det er lige så hurtigt som at køre
igennem Tyskland og så sparre du al den tid på motorvej.

Vi kører altid igennem holland / Belgien for at komme til Frankrig, og samme
vej hjem igen.

Hilsen

Fra : Ped

Dato : 20-09-05 20:31

Bruno Sørensen skrev:
> [...]
> der har et forslag til en god overnatnings mulighed på vej der nedad,
> omkring Belgien evt. nord Frankrig, så der kun er 3-4 timers kørsel tilbage

Min niece og jeg gjorde lige præcist det her i sommer, men vi havde på
forhånd et mål, nemlig drypstenshulerne ved Han sur Lesse i det
sydøstlige Belgien. Dem kunne vi lige nå at se om formiddagen inden vi
snuppede de sidste 3-4 timer til Paris.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Søren Larsen

Dato : 21-09-05 15:28

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forhånd et mål, nemlig drypstenshulerne ved Han sur Lesse i det
> sydøstlige Belgien. Dem kunne vi lige nå at se om formiddagen inden vi

Hej

Vi tog en overnatning på det dette sted, det er ikke noget fancy, men pænt
og rent, det ligger midt i Belgien, på den motorvej men skal køre alligevel
: http://www.hotelformule1.com/formule1/index.html

Kørte kl 600 og var der ca 1700, kørte fra Hjørring

Så er der ca 3-4 timer tilbage til Disney

MVH/Søren