hvordan låser man en tele2 mobil op?
Fra : Brian Olesen

Dato : 19-09-05 21:31

Hejsa
Jeg har nu haft min tele 2kroner i lidt over et halvt år.
Jeg vil høre, om nogen ved, om det er muligt at låse den op, så den kan
bruges med andre opperatører?
Også gerne om, hvordan?

På forhånd tak.
Mvh. Brian

Fra : Dopedog

Dato : 19-09-05 21:48

> [...]
> Jeg har nu haft min tele 2kroner i lidt over et halvt år.
> Jeg vil høre, om nogen ved, om det er muligt at låse den op, så den kan

Du ringer til Tele2, så oplyser de dig låsekoden :)

Fra : FedeDorit

Dato : 19-09-05 22:01

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har nu haft min tele 2kroner i lidt over et halvt år.
> Jeg vil høre, om nogen ved, om det er muligt at låse den op, så den kan

Den er sikkert ikke låst!!
Har lige selv købt en SE K700i og den var ikke låst.
Det samme har min ven oplevet(Panasonic X300)
Så sæt du bare et nyt simkort i.

Fra : Anders

Dato : 20-09-05 06:08

Det ville da være en rar ting, at få oplyst en model...

/A