Andet multimedie
bentjuul 3670
.bmp format beskrivelse?
Fra : David

Dato : 07-06-01 18:24

Hej !

Er der nogle der har forstand på .bmp filer,,,
Jeg vil gerne lave mit eget ”foto behandlings” program.
Jeg ønsker at kunne trække farve værdien for hver enkel pixel ud af
filen.
Hvis nogen har et eller flere gode link om .bmp formatet vil jeg blive
glad.
Måske kan .bmp forklares ”kort” (men fuldt ud) så vil jeg selvfølgelig
også blive glad for det.

Mvh. David

Fra : David

Dato : 07-06-01 18:37

Havde ledt længe uden af finde svar,,,
så spørge jeg her og vupti finder jeg selv svaret!

For beskrivelse af diverse fil formater se : http://www.wotsit.org

David