subdomæne på unoeuro
Fra : Lars

Dato : 18-09-05 16:58

Hejsa. det viser sig at man ikke kan bruge subdomæner på "tilknyttede
domæner" hos unoeuro.

Nogen som har nogle alternative muligheder hvad jeg så gør? Nu har jeg
ekstra fået tilknyttet mit ekstra domæne til unoeuro, og kan så ikke bruge
det.. aaaargh???

ideer???

tænkte på noget med noget gratisdns.dk måske???

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-09-05 01:26

Lars wrote:
> [...]
> det.. aaaargh???
>
> ideer???
>
> tænkte på noget med noget gratisdns.dk måske???

Prøv i dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Men for at få en reel løsning ville jeg nok starte med at prøve i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php - da det nok kan løses med et
PHP script

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as