Billigt til Berlin??
Fra : Paminu

Dato : 18-09-05 12:41

Hvordan kommer man billigst til Berlin fra København. Jeg har undersøgt
eurolines men de afgår kun kl 6 om morgenen og der er ikke muligt. Nogen
forslag?

Fra : John

Dato : 18-09-05 13:21

Paminu skrev:
> Hvordan kommer man billigst til Berlin fra København. Jeg har undersøgt
> eurolines men de afgår kun kl 6 om morgenen og der er ikke muligt. Nogen
> forslag?

www.easyjet.dk - har før fået billetter der til 4,50 euro + skatter og
afgifter.

Ellers er der www.graahundbus.dk.

Mvh

John

Fra : Paminu

Dato : 18-09-05 17:43

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.easyjet.dk - har før fået billetter der til 4,50 euro + skatter og
> afgifter.

det koster lige knap 800 hver vej.

> Ellers er der www.graahundbus.dk.

det koster 200 hver vej så jeg tror det bliver dem

Fra : John

Dato : 18-09-05 19:20

Paminu skrev:

> det koster lige knap 800 hver vej.

Næh. Jeg kan da uden problemer finde billetter til 4,99 euro + skatter
og afgifter. Incl. skatter og afgifter: 18.99 euro (under 150 kr.)

Mvh

John

Fra : Paminu

Dato : 19-09-05 08:27

> Næh. Jeg kan da uden problemer finde billetter til 4,99 euro + skatter og
> afgifter. Incl. skatter og afgifter: 18.99 euro (under 150 kr.)

Kunne du vist et link? Jeg har prøvet på easyjet.dk -> book en rejse og der
kommer der ikke sådan et tilbud. Jeg skal afsted på torsdag

Fra : John

Dato : 19-09-05 11:11

Paminu skrev:

> Kunne du vist et link? Jeg har prøvet på easyjet.dk -> book en rejse og der
> kommer der ikke sådan et tilbud. Jeg skal afsted på torsdag

Så bliver det nok svært når det er med så kort varsel. Havde du bestilt
i god tid kunne du få smidt billetterne i nakken til stort set igen penge.

Men busturen er heller ikke slem. Der er jo cirka 1½ times afbræk på
turen når man skal med færgen. Desuden "lander" man også mere centralt i
Berlin med bussen (ZOB) i forhold til Schönefeldt.

God tur. Berlin er sku' en fed by.

Mvh

John

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-09-05 13:49

Paminu wrote:
> Hvordan kommer man billigst til Berlin fra København. Jeg har undersøgt
> eurolines men de afgår kun kl 6 om morgenen og der er ikke muligt. Nogen
> forslag?

Jeg formodet at Eurolines er fly.?

Hvad med en bus.? Er det overvejet.?

Jeg kunne finde det til dig på internet, men har ikke gjort det...

Mvh. Jørgen

Fra : Paminu

Dato : 18-09-05 17:34

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> Jeg formodet at Eurolines er fly.?

nej det er bus

> Hvad med en bus.? Er det overvejet.?

Jeg regner med at tage bus

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-09-05 13:01

"Paminu"

> "Jørgen Rasmussen"
>
> nej det er bus

> Jeg regner med at tage bus

Er der ingen der tomler mere? -max-

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 19-10-05 09:44

Ved godt du skal afsted i morgen...

Men har du tjekket Säfflebussen...

http://www.safflebussen.se/

Tror det er det billigste alternativ - og de har afgange 3x om dagen fra
københavn med linie 200....

God tur.

Fra : John

Dato : 19-10-05 11:13

Michael Nørgaard Andersen skrev:

> Men har du tjekket Säfflebussen...
>
> http://www.safflebussen.se/
>
> Tror det er det billigste alternativ - og de har afgange 3x om dagen fra
> københavn med linie 200....

290 kr. - det er det vist det dyreste af selskaberne. Både Gråhundbus og
Eurolines er billigere.

Mvh

John