Q: Krydspostning i news:dk-hierarkiet?
Fra : Beeblebrox

Dato : 18-09-05 11:45

Hej

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men jeg har et problem.

Jeg står og skal poste en OTD om oprettelse af ny nyhedsgruppe. Den skal
postes i dk.admin, dk.admin.opslag samt de relaterede grupper.

Problemet er bare at jeg ikke kan krydsposte til bare dk.admin og
dk.admin.opslag...

Jeg startede med at forsøge alle 10 grupper på én gang, så skar jeg
langsomt ned og nu ender jeg på at mine indlæg ikke engang kommer frem
når jeg poster til bare de to absolut krævede grupper for postning af en
OTD.

Jeg bruger sunsites newsserver.

Hvad kan jeg gøre forkert?

Jeg kan godt krydsposte til dk.test og dk.test.utf8-æøå på samme tid.

Hjæælp, please!

Vh,
Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-09-05 11:56

Beeblebrox skrev:

>Jeg startede med at forsøge alle 10 grupper på én gang,

Max 4 grupper ialt når det er en OTD

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Beeblebrox

Dato : 18-09-05 11:59

Ivan V. Klattrup wrote:

> Max 4 grupper ialt når det er en OTD

Men selv med 2 grupper dukker indlæggende ikke op?

Vh,
Claus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-09-05 12:05

Beeblebrox skrev:

>Men selv med 2 grupper dukker indlæggende ikke op?

http://www.usenet.dk/otd/otd.html#d0e154
Du skal være opmærksom på, at dk.admin.opslag er modereret - derfor skal
dit indlæg først godkendes af moderator, hvilket kan forsinke udsendelsen
til de andre grupper

det må være det der gør det

Fra : Beeblebrox

Dato : 18-09-05 12:34

Ivan V. Klattrup wrote:
> Du skal være opmærksom på, at dk.admin.opslag er modereret - derfor skal
> dit indlæg først godkendes af moderator, hvilket kan forsinke
> udsendelsen til de andre grupper

Seriøst da, er dk.admin modereret!?!?

Det er da en af grupper der har den mest hadske tone og max antal
mudderkastninger overhovedet. Jeg har fulgt med de sidste dag og det er
jo en farce hvad der postes derinde :-/

Vh,
Claus

Fra : Beeblebrox

Dato : 18-09-05 12:38

Ivan V. Klattrup wrote:
> Du skal være opmærksom på, at dk.admin.opslag er modereret

Hov, så lige du skrev .opslag - den missede jeg i starten, sry!

Vh,
Claus