Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen der kender til denne internet~
Fra : The Beast

Dato : 18-09-05 10:37

http://www.eurofoneuk.com/

Det virker til at være billigt men får man varen ???

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-09-05 11:19

"The Beast" <anusfeldt@hotmail.com> wrote in message
> http://www.eurofoneuk.com/
>
> Det virker til at være billigt men får man varen ???

Jeg kender ikke netbutikken men jeg ved at deres fysiske butik er god nok.
Men man bliver dog lidt mistænkelige ved de billige priser. Kun ca. 13000
for et Nikon D2X kamera, meget mærkeligt.

Mvh
Simon

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-05 11:43

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men man bliver dog lidt mistænkelige ved de billige priser. Kun ca. 13000
> for et Nikon D2X kamera, meget mærkeligt.

Ja!
http://83.227.180.211/index_en.html
Gert

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-09-05 13:01

"Gert Nielsen" <gn_nospam.pc.dk> wrote in message

> "Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> Ja!
> http://83.227.180.211/index_en.html
> Gert

Aaaah ok, den havde jeg så ikke lige fundet.

Jeg ved bare der findes en butik i London der hedder Eurofone.

Mvh
Simon

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-05 11:46

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender ikke netbutikken men jeg ved at deres fysiske butik er god
> nok.

Spookey. Hvor ligger denne fysiske butik, og hvorfra ved du, den er god nok?

> Men man bliver dog lidt mistænkelige ved de billige priser. Kun
> ca. 13000 for et Nikon D2X kamera, meget mærkeligt.

Hvis noget er for godt, til at være sandt, er det... for godt til at være
sandt.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-09-05 13:03

> "Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

> Spookey. Hvor ligger denne fysiske butik, og hvorfra ved du, den er god
> nok?

I london, en jeg gik på højskole med havde arbejdet der i et halvt år.
Butikken hedder Eurofone men logo og andet på siden minder ikke om den
fysiske butik.

Ja lige netop.

Mvh
Simon

Fra : The Beast

Dato : 18-09-05 11:34

Det var lige det jeg havde kik på 13000.- og her hjemme ca 37000.-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-09-05 13:07

"The Beast" <anusfeldt@hotmail.com> wrote in message
> Det var lige det jeg havde kik på 13000.- og her hjemme ca 37000.-

Ja netop.

Jeg ser først lige nu at det hedder Eurofone med F i stedet for PH, den
butik jeg referer til hedder EuroPhone og ligger i London. Men det er vist
mere almindelige små kameraer de har, da det er en butik der minder meget om
TDC butikkerne har i Danmark.

Mvh
Simon

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-09-05 11:32

"The Beast" <anusfeldt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.eurofoneuk.com/
>
> Det virker til at være billigt men får man varen ???

http://83.227.180.211/index_en.html

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou