Svinekød + flåedetomater? + asparges? fors~
Fra : Mads Breddam

Dato : 17-09-05 14:19

Hej.

I mine tømmermænd i dag fik jeg købt noget svinekød af en art - schnitzler
vist eller lignende. Det havde jeg påtænkt at lave noget gryderet af. Jeg
har også diverse konserves med flåede tomater og asparges stående. Vil det
bliver noget mærkeligt noget at komme det ene, det andet eller begge dele i?
Umiddelbart tror jeg aspargesene bliver gemt til noget kylling en anden
gang. Men dåse-tomaterne så? Tror I det vil blive spiseligt?

Det er ikke så lang tid siden jeg flyttede fra moderens kødgryder.

Mads

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-09-05 14:26

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> writes:

> [...]
> Umiddelbart tror jeg aspargesene bliver gemt til noget kylling en anden
> gang. Men dåse-tomaterne så? Tror I det vil blive spiseligt?

Jeg ville også gemme aspargsene, men jeg ville stege kødet og lave en
tomatsovs til og servere det med ris. En dåse tomater, et hakket løg
og en halv pikantost, så er den tomatsovs hjemme.

> Det er ikke så lang tid siden jeg flyttede fra moderens kødgryder.

Det kan jeg godt huske. Engang i mellem fik man nogle lidt underlige
ting. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Mads Breddam

Dato : 17-09-05 16:02

> Jeg ville også gemme aspargsene, men jeg ville stege kødet og lave en
> tomatsovs til og servere det med ris. En dåse tomater, et hakket løg
> og en halv pikantost, så er den tomatsovs hjemme.

Takker. Tror også jeg var landet på noget i retning, hvis jeg bare havde
improviseret - trods alt. Men det godt nok at vide, at der er håb.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-09-05 17:40

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> wrote in message
> [...]
> gang. Men dåse-tomaterne så? Tror I det vil blive spiseligt?
>

> Det er ikke så lang tid siden jeg flyttede fra moderens kødgryder.

Hej Mads.

Vend køddimserne i æg og rasp og steg dem, smid aspargeserne ud - de er ikke
bedre værd - og gem de flåede tomater til en gang spaghettisnask en anden
dag.
Bare et forslag.

Venlig hilsen

Aragorn_DK