Printer problemer
Fra : CR

Dato : 16-09-05 15:12

Jeg har en Brother HL-1230 laser printer som indtil nu har virket udemærket.
Indenfor de sidste 3 uger er den dog begyndt at lave to tynde hvide linjer
lodret ned over siden. Den ene linje er snorlige og den anden er takket og
uhjævn. Vi er også lige flyttet og det virker til at det måske skete lige
omkring den tid. Så måske den er blevet beskadiget under flytning. Håber I
har et bud på hvad der kan være galt.

Fra : Aksel

Dato : 16-09-05 20:19

"CR" <CR@nomailyuop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske skete lige omkring den tid. Så måske den er blevet beskadiget under
> flytning. Håber I har et bud på hvad der kan være galt.

Det kan skyldes at den mangler toner, prøv at tage patronen ud og ryst den
lidt.

Hilsen Aksel

Fra : CR

Dato : 17-09-05 12:33

> Det kan skyldes at den mangler toner, prøv at tage patronen ud og ryst den
> lidt.

Rigtigt godt råd. Jeg tog toneren ud, rystede den og støvsugede den. Nu
virker den bare. Tak!

Fra : Grandt

Dato : 16-09-05 19:32

> [...]
> omkring den tid. Så måske den er blevet beskadiget under flytning. Håber I

Prøv evt. at se om der er noget du kan bruge her:
http://solutions.brother.com/Library/faq/printer/prfaq0065/prfaq0065.html
el.
http://solutions.brother.com/hl1400/faq/printing.html

Mvh. Grandt