Håndfri mobilsæt til Nokia/IRL butikker hv~
Fra : Nielsen

Dato : 16-09-05 10:58

Hej NG

Nu er det vist på tiden jeg får et håndfri mobilsæt inst. i min bil.

Er der et sted i stor kbh eller vest-sjælland en mobilbutik som er
___specialiceret mobilmontering til biler___?
Ikke den lille Telekæde nede på hjørnet, men en stor butik med masser af
udvalg og ekspertise.

Jeg har en N6610 og en ven viste mig sit grej. Jeg må sige at beslaget til
mobilen så voldsomt ud - kan dette gøre smartere?
Så spm. lyder også på hvilke smarte og flotte løsninger beslags/mobilholdere
der findes på markedet.

Sættet skal kunne monteres og sættes sammen med anlægget og have
justerbarlys samt diskret microfon samt antenne og oplade mobilen.

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

Fra : 2630Pihl

Dato : 16-09-05 20:45

Jeg ved godt det er ikke det svar du ønsker, men jeg kan ikke lade være med
at foreslå den her N616, så du bliver nød til at skifte telefon.

Det er ærgeligt at du har en N6610 for her er den ultimative håndfri
løsning. http://www.nokia.dk/phones/enhancements/616/
Den virker perfekt med N6230i og så mange andre så det er den perfekte
løsning.

Mvh.

Martin

Fra : 2630Pihl

Dato : 16-09-05 20:47

Foresten Sonofon i lyngby er meget profesionelle og har eget værksted.

Mvh.

Martin

Fra : JMo.

Dato : 18-09-05 18:27

Nielsen wrote:

> Så spm. lyder også på hvilke smarte og flotte løsninger
> beslags/mobilholdere der findes på markedet.

De primære leverandører af beslag etc. herhjemme er:

www.kram.dk
www.mtu.dk
www.meiborg-mts.dk (sælger holdere fra www.brodit.se )

(de sælger kun til med forhandlere - men det er formodentligt der din
lokale mobil-pusher handler beslag og antenner)

Et alternativ til et beslag kunne måske være en læderkonsol fra
www.kuda-phonebase.de

Holderen vil stort set altid være den originale holder fra Nokia, i hvert
fald hvis det er et originalt kit der monteres. Der er dog også nogle der
monterer kit fra tyske THB, Funkwerk Dabendorf eller ALAC. (Og hvis det er
Bluetooth måske fra franske Parrot)