Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Photoshop - udskrivning af manual
Fra : Vagn Sørensen

Dato : 16-09-05 10:11

Har en ver.7 - men besvær med at finde "knappen" for
udskrift af manualen. Eng. version, men ønsker gerne dansk -
hvad gør man ?
hilsen Vagn

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-05 11:18

"Vagn Sørensen" <vagn@im-pro.dk> skrev i en meddelelse
> Har en ver.7 - men besvær med at finde "knappen" for
> udskrift af manualen. Eng. version, men ønsker gerne dansk -
> hvad gør man ?
> hilsen Vagn

Jeg tror jeg ville belejre boghandleren, eller biblioteket, indtil de fandt
en god bog som forklarede en masse om Photoshop, den giver sikkert også en
række gode stalddørstip, som manualen ikke giver.

M.V.H.....Benny..

Fra : Vagn Sørensen

Dato : 19-09-05 11:27

Hej Benny
God ide - jeg har kikket på en bog omkring dette emne - men den var "kun" på
dansk - specielle udtryk henført til min engelske udgave af Photoshop, var
ikke anført. Men jeg leder videre.
Hej Vagn